Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig en retning at gå efter...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg har en ide om at det ville være en rigtig god ide at importere juice til Danmak fra Brazilien – men jeg vil modtage det i store tromler og skal derefter have det pakket om – hvordan finder jeg produktioner der kunne stå for det?

Mvh

        Bjørn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er umildbart et meget svært marked at komme ind på, med mindre du har et godt netværk der inden for.

Det er jo som regel grossist virksomheder der står for at samle alle produkter til daglivarer butikker, så butikkerne kan samle deres indkøb et sted. Og er juicen så god (anderledes) at de vil være interesserede i at tilføje den til sortimentet?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn,

Jeg håber så sandeligt at du har et revolutionerende koncept, noget uovertruffen marketing og et helt og aldeles godt distributionsnetværk på plads, hvis du vil sælge juice i et marked, der er ved at drukne i juice!

Hvad gør din juice anderledes?

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:
Hvad gør din juice anderledes?

 

Hyr nogle skriverkarle og lav en myte om juicen og så ud i MLM-systemet.!!!

Spøg til side..... Foruden de ovenstående bemærkninger så søg efter tapperier.

Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der er med den, er at det er koncentreret juice i slusch ice form - band det 1/6 med vand og du har koldt lækker juice. Det er selvfølgelig også en god juice. Planen er at det skal sælges i 7/11, tankstationer, kiosker mm.

Bjørn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)