Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ og dygtig kvinde mangler job......

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som et resultat af finanskrisen har jeg desværre været nød til at afvikle min tøjbutik. Jeg har været selvstændig de sidste 9 år og på arbejdsmarkedet de sidste 13 år.

Er utrolig stærk indenfor salg, koordination, messer, indkøb og planlægning, så hvis du tror du har et job til en selvstændig og positiv kvinde må du meget gerne skrive tilbage til mig.

Har tidligere arbejdet som sælger, salgskoordinator, salgsbackup og salgsassistent.

Mange hilsner

Pia (mail:ddv_engel@hotmail.com)

PS: rigtig dejlig påskedag til jer allesammen.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 10:37

Hej Pia

Det var trist at høre, jeg vil ønske dig held og lykke job jagten.

Måske et CV eller en Linkedin profil vil hjælpe?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 10:38

hej.

ja den finans krise har sat sig nogle dybe spor nogel steder, jeg ved ikke om det er noget for dig jeg manger en sælger til salg af hjemmesider new-web.dk og boligkompaniet.dk,  nofa2.comjeg er en iværksætter type som har mange ider og føre dem tit ud i verden sælger iden og forretningen for og finde på en ny og sætte nyt igang.

min mail er post-svar@hotmail.com

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:42

Hej Brian,

Tak for det :)

Du har ret mht. cv. Jeg har også et klar, som jeg meget gerne mailer ud til evt. interesserede.

Skal forresten nok også lige huske at skrive at jeg er bosiddende i midtjylland men er meget mobil :)

Mange hilsner

Pia

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)