Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping og told

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg overvejer at hente varer hjem via dropshipping. Jeg er dog lidt betænkelig ved min prissætning overfor kunden...

Bestiller kunden f.eks en vare der koster 500,-, kan kunden vel principielt risikere, at skulle slippe 650,- for varen pga. told m.v.?

Er der nogen der har nogle erfaringer med dette? Hvad gør jeg?
Hvordan laver jeg en korrekt pris for kunden og sikrer, at de ikke står med sorteper i form af en regning på told? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12882
Skrevet kl. 10:49

Hej

Er der tale om en dropshipping leverandør udenfor EU. skal kunden både betales Told + 25 % dansk moms.

Carsten Suurland:
Er der nogen der har nogle erfaringer med dette? Hvad gør jeg?
Hvordan laver jeg en korrekt pris for kunden og sikrer, at de ikke står med sorteper i form af en regning på told? 

Du vælger en leverandør der bor indenfor EU, så skal er hverken betales told eller moms.

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:02

Tak for svar :-)

Der er vel ingen måder hvorpå jeg på forhånd kan have ordnet dét for kunden? Dvs. varer uden for EU betaler jeg told og moms for, så kunden ikke skal spekulere på dét, men kun tænke over, at betalte hos mig.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12882
Skrevet kl. 11:40

Carsten Suurland:
Der er vel ingen måder hvorpå jeg på forhånd kan have ordnet dét for kunden? Dvs. varer uden for EU betaler jeg told og moms for, så kunden ikke skal spekulere på dét, men kun tænke over, at betalte hos mig.

Prøv at forhør dig hos skat om de evt. har en løsning på dit problem.

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)