Jeg agitere bare lidt imod en stigende tendens der hedder "vi skal være der, bare for at være der", og derved forsvinde i mængden.
Jeg kunne ikke give dig mere ret, Karsten. Er selv vældig irriteret over folk der f.eks. tror Facebook er svaret på alt, om så man er slagter eller pedel - facebook er måden frem.
Mente blot at hvis man er dygtig kan det sagtens lade sig gøre at skabe en viral-kampagne med amatør udstyr og stadig få succes. Selvfølgelig - det ville måske gå bedre med 100.000 kr's udstyr - men none the less, ikke umuligt at gøre den anden vej.
Er der andre bud på hvad der skunne være et godt marketing-/PR-stunt? Mon ikke at der er nogle her på Amino som ikke dyrker motion. Hvad kunne logge jer til at pakke træningstøjet og møde op i det lokale motionscenter? Fri trådløst internet og en ekstra hylde til den bærbare PC på løbebåndet eller cross-maskinen? Trådløse headset som konstant spiller Martin Thorborgs Podcasts, så man bliver klog samtidig med at man træner? Storskærme med Amino kørende, ha ha!!!
Nej, spøg til side! Hvad skulle overskriften f.eks. være på en Facebook-annonce, før du fandt den så interessant at du ville klikke på den?
Der findes faktisk et løbebånd med en sådan virtuel løbesti, men det jeg har set var ikke helt professionelt nok, idet løbestien stort set var den samme der kørte i ring hver 3 minut, så det bliver man hurtigt træt af. Jeg er dog ikke i tvivl om at der i disse Wii-tider allerede er en masse nyt på vej i den retning.
Nu hvor Facebook har åbnet mulighed for selektering på by-niveau, vil jeg helt sikkert prøve ay køre en kampagne derinde, så det må jeg lige have sat op :o)
Kom lige til at tænke på Wii i fitness regi. Hvis du har pladsen, hvorfor ikke lave en Wii Tennis kampagne hvor dine gæster kan dyste mod hinanden og så battle på highscoren, Det vil være lidt nyt i forhold til traditionel fitness, og skabe noget "anderledes" for dit center. Det jo en minimal investering der kunne give meget igen, hvis snakke ligepludselig gik, at fitness xx laver altså noget ekstra/anderledes for sammenholdet og kunderne...
Kom lige til at tænke på Wii i fitness regi. Hvis du har pladsen, hvorfor ikke lave en Wii Tennis kampagne hvor dine gæster kan dyste mod hinanden og så battle på highscoren, Det vil være lidt nyt i forhold til traditionel fitness, og skabe noget "anderledes" for dit center. Det jo en minimal investering der kunne give meget igen, hvis snakke ligepludselig gik, at fitness xx laver altså noget ekstra/anderledes for sammenholdet og kunderne...
Just my five cents.
Hej Jens Der er skam allerede købt en Wii hjem, som nu testes :o)