Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommission

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer!

Håber I kan hjælpe mig.

Jeg designer og producerer accessories, primært hårpynt, armbånd og øreringe i læder og skind. Det går rigtig godt, har mine design i kommission i 5 butikker i København og omegn. Og det sælger ret godt, hvilket også gør, at jeg har temmelig travlt med at producere og ikke så meget tid til at finde nye forhandlere. Jeg er meget interesseret i at finde flere forhandlere over hele landet, primært tøjbutikker. Som butik får du mine design i kommission, dvs. at du betaler kun for det, som du sælger. Så den eneste risiko du løber er, at jeg optager noget plads i din butik.

Mit design henvender sig til kvinder i alderen 15-40 år, men enkelte af mine design kan også bruges af børn.

Hvis du skriver din mail, kan jeg sende billeder af nogle af mine design (helt uforpligtende), så du bedre kan vurdere om det vil have nogen interesse. Hvis vi begge efter at have udvekslet oplysninger, er interesseret i at starte et samarbejde, så aftaler vi en tid, hvor jeg kan komme forbi din butik, så du bedre kan vurdere kvaliteten af mine design og jeg kan se din butik og vi begge kan vurdere om det vil passe ind.

Håber at høre fra Jer snart.

De bedste hilsner fra Heidi

heidi_pigen@hotmail.com

P.S.: Har endnu ikke nogen hjemmeside, men håber snart at finde den rette til at lave den.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)