Nu der ikke overdrevet lang tid til jeg bliver 18 år længere, så skal til at arrangere min fest ![]() Nogen der har idéer til festlokaler (bar, møbler? ![]() ![]() Det skal ikke være en spisning kind of party... Jeg har hørt på enten enagy eller the voice, noget med et firma som kommer ud og står for gril maden til folks fester... Findes der ikke noget lignende til andre fester?? Fx. man kan leje nogen møbler (det skal være lidt lounge agtigt) hvis jeg ender med et selskabslokale? Og mht til selskabs lokaler, så har pansionisterne i den boligforenig jeg bor i, besluttet at fest lokalerne kun må bruges uden musik, da de ikke vil ha larm, så det er jo ikke en mulighed, da jeg vil ha musik! Nogen der så kender et sted hvor der er, ikke for dyre, selskabslokaler? Det var vist det... |
Fest?
|
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Er der ikke mange diskoteker, hvor man kan få de første 3-4 timer alene, hvis der bare kommer nok mennesker? Og så åbner de op for almindelige gæster senere på natten, når jeres fest alligevel er ved at gå lidt død... |
Brian jo det har jeg også kigget lidt på;-) Men de steder jeg har luret af, skulle gæster under 18 år gå klokken 22:00.... Men kigger videre, der må være noget andet... Mine forældre vil dog kun hjælpe hvis jeg invitere min familie, så bliver jeg jo også nød til at tage hensyn til at bedsteforældrene nok gerne vil ha lidt læ, fra min idé om hvordan min fest skal være... Så det lidt svært a finde det rigtige sted nu min familie også skal med... Og der kommer nok mennesker.. 60 venner og bekendte også familien.... Allan nej ikke helt, de gamle siger jeg skal finde ud af hvad, hvor osv, også finder vi af det derfra... ClassOne kbh / omegen ;-) Kurt tak det vil jeg prøve :-) |
Det her måske lidt usandsynligt, men bygger på en af de fedeste fester jeg har været til. Det kræver nok, at du eller nogen i dit netværk har forbindelse til en havn. Søg om tilladelse til at holde en fest på havnen (jeg var vist ved fiskerihavnen i sydhavnen, som paradoksalt nok var en hyggelig lystbådehavn), hyr evt. en DJ, få et band du eller nogen af dine venner kender til at komme og spille, hyr en til at grille helstegt pattegris og lej et telt for en sikkerhedsskyld, og lån/lej/køb en bunke gamle sofaer til at stille op på kajen. Det lyder måske ikke helt som den loungefest, du havde forestillet dig, men der er en helt unik stemning - specielt hvis I har adgang til en båd. Nu er det selvfølgelig afhængig af sommeren, så det kommer an på, hvornår du har fødselsdag. Okay - når jeg læser den igennem, kan jeg godt se, at den nok er meget lidt sandsynligt. Forhåbentligt kan det alligevel give din hjerne nogen alternative idéer - ellers så bare ignorer mig ![]() |
Jakob Det lyder vildt nice!! Jeg skulle jo ha været en sommerpige, så havde stranden måske også været et rigtig lækkert alternativ!! Det sku de gamle altså ha taget i betragtning dengang i 1988.... Jeg tænker videre, ska nok finde på noget super fedt...:-) |