Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Letsdrink.dk - gode forslag til online markedsføring?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg lancerede min virksomhed Letsdrink ApS i sidste uge.

Letsdrink tilbyder her og nu levering af drikkevarer direkte til døren! Man kan bestille online på www.letsdrink.dk eller via telefon på 70 12 22 00.

Vi er pt. repræsenteret i 15 danske byer og vil nå op på ca. 25-30 byer indenfor et par måneder.

Vores afdelinger i disse byer varetages af franchisetagerer som opretholder varelager, gennemfører leveringer og står for den lokale markedsføring. Vores partnerer er typisk et diskotek som i forvejen har varelageret, personale og et solidt lokalt netværk i byen.

Letsdrink ApS som franchisegiver står for kundesupport, ordresystem, website, samarbejdsaftaler med leverandører, identitet, diverse materialer såsom bæreposer, tøj, plakater/flyers mv.

Ikke desto mindre står vi også for den landsdækkende eksponering af Letsdrink, via web og fysiske medier.

I den forbindelse er jeg lige nu ved at skabe mig et overblik på hvilke online medier der kan svare sig at bruge i forhold til ovenstående.

Vi har haft god succes på Facebook ind til viderer og selvfølgelig også vha. google adwords.

Men internettet er stort - så jeg håber lidt at der er nogle som kan give mig et par gode råd med på vejen.

OBS: Vi henvender os primært til målgruppen 18-35 år.

På forhånd tak!

De bedste hilsner

Michael Svejstrup Olesen

www.bevco.dk - Fadøl, Vin, Spiritus, Øl, Vand og Mixer - DK´s største udvalg online med dag-til-dag levering i hele landet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51

Efter hvad jeg kan forstå, er der utrolig mange der hører Netradio når de holder privatfest, f.eks. radioer som MMRadio. Lav en aftale med dem om at køre reklamer derover - eller sponsorer dem evt. med nogle helflasker, så vidt jeg ved fester de DJ's og pænt meget igennem imens de laver radio Smile.

Ellers ville annoncer på sider som www.privatfesten.dk og www.dkbn.dk vel være mine bedste bud til at ramme den målgruppe.

All the best

Kasper A 

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:43

Lav nogle poser med lidt blandet guf, f.eks nogle små flasker sprut + vand og en satansmasse flyers

Få nogle folk i jeres tøj til at dele det ud til folk som ligner nogen som skal til en god fest...

Vupti, så er i aftens samtale emne, direkte hos målgruppen i situationen hvor de kan benytte jeres produkt...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:52

Jeg har skrevet dig en PM :-)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:18

Hej Michael,

Du kan prøve dig frem på Yagobii.com, da vores spillere passer med jeres målgruppe.

På Yagobii kan du stille spørgsmål til spillerne om Letsdrink, som vi betaler dem for at besvare korrekt.

Det kunne være spørgsmål som:"Hvad er åbningstilbuddet på 3 st. CULT shaker på Letsdrink.dk?"

eller

"Hvor lang tid går der fra, at du har bestilt drikkevarer til din fest på Letsdrink.dk, til du har dem i hånden?"

Alle kan oprette en gratis annoncørbruger til Yagobii på administrate.yagobii.com

Men det koster lidt at få sine spørgsmål vist i spillet. ca. $0,2 pr gang.

Hvis du vil have lidt gratis spørgsmål ind i spillet til at starte med, kan du sende mig en mail på jts@yagobii.com, så du uforpligtende kan se det lidt an.

Mvh Jonas fra Yagobii.com

Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 23:26

Hej Jonas

Det lyder da super smart med Yagobi - vil du ikke give mig et ring - så kan vi lige aftale nærmere :-)

På forhånd tak

Mvh - Michael

www.bevco.dk - Fadøl, Vin, Spiritus, Øl, Vand og Mixer - DK´s største udvalg online med dag-til-dag levering i hele landet.

Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 23:27

Det er sgu en hammer god idé :-)

Tusind tak!

Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 23:29

Super god idé - vi har faktisk siddet og brygget på et partykoncept møntet på omtale i radioen, fredag/lørdag aften...

Tak for tippet :-)

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:30

msvejstrup:
Det lyder da super smart med Yagobi - vil du ikke give mig et ring - så kan vi lige aftale nærmere :-)

Det kan jeg sagtens Michael.

Jeg giver dig et ring i morgen :)

Mvh Jonas

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 23:48

Lige et spørgsmål. Har lige kigget på jeres priser i forhold til konkurrenterne I ligger højere end f.eks. www.kiosk24-7.dk har kun lige tjekket bombay gin og smirnoff vodka.

Men det er fedt med de pakker man kan købe.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)