Kære Aminoer Jeg lancerede min virksomhed Letsdrink ApS i sidste uge. Letsdrink tilbyder her og nu levering af drikkevarer direkte til døren! Man kan bestille online på www.letsdrink.dk eller via telefon på 70 12 22 00. Vi er pt. repræsenteret i 15 danske byer og vil nå op på ca. 25-30 byer indenfor et par måneder. Vores afdelinger i disse byer varetages af franchisetagerer som opretholder varelager, gennemfører leveringer og står for den lokale markedsføring. Vores partnerer er typisk et diskotek som i forvejen har varelageret, personale og et solidt lokalt netværk i byen. Letsdrink ApS som franchisegiver står for kundesupport, ordresystem, website, samarbejdsaftaler med leverandører, identitet, diverse materialer såsom bæreposer, tøj, plakater/flyers mv. Ikke desto mindre står vi også for den landsdækkende eksponering af Letsdrink, via web og fysiske medier. I den forbindelse er jeg lige nu ved at skabe mig et overblik på hvilke online medier der kan svare sig at bruge i forhold til ovenstående. Vi har haft god succes på Facebook ind til viderer og selvfølgelig også vha. google adwords. Men internettet er stort - så jeg håber lidt at der er nogle som kan give mig et par gode råd med på vejen. OBS: Vi henvender os primært til målgruppen 18-35 år. På forhånd tak! De bedste hilsner Michael Svejstrup Olesen |
Efter hvad jeg kan forstå, er der utrolig mange der hører Netradio når de holder privatfest, f.eks. radioer som MMRadio. Lav en aftale med dem om at køre reklamer derover - eller sponsorer dem evt. med nogle helflasker, så vidt jeg ved fester de DJ's og pænt meget igennem imens de laver radio .
Ellers ville annoncer på sider som www.privatfesten.dk og www.dkbn.dk vel være mine bedste bud til at ramme den målgruppe.
All the best
Kasper A