Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Letsdrink.dk - gode forslag til online markedsføring?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:20

Netradio er helt klart en fed vej frem, fredag/lørdag aften har netradioen www.specific.dk ihvertfald en del lyttere som falder lige ind i jeres målgruppe! Fed hjemmeside forresten og fine priser ser det ud til, nu mangler i bare at dække 9800 Hjørring Wink

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:19

Super fedt koncept! Det manglede da også bare.

Anyways, designet og siden ser rigtigt godt ud - det får jeres budskab ud til den besøgende, som ikke er et sekund i tvivl om, hvad det drejer sig om.

Dog vil jeg på forsiden lave et lækkert stykke grafik med et kort, hvorpå der er markeret hvor i bringer ud (eller bare ét eller andet der indikerer at i DE byer kan man få det).

Med hensyn til markedsføring online, viral marketing, har i den perfekte målgruppe. Få nogle reklamer ud i siden på facebook, hvor i betaler et lille beløb per klik. Opret også en fangruppe, og få folk til at promovere den.

Lav også en video på Youtube som promoverer jeres service (et spot på under 1 minut som fortæller hvad i tilbyder - præcis som en almindelig reklame som du kan se på tv).

Glæder mig til at se, hvad det kan blive til :) Du må da gerne blogge om det.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:27

Hej Michael

Supergodt koncept, det skal nok blive et hit!

Netradio er allerede blevet foreslået, men Voice tv kunne også være et bud. Har selv arbejdet med et produkt til samme målgruppe som jeres, hvor der blev lavet reklame på Voice (både radio og tv) + kørt forskellige konkurrencer, og det gav rigtig godt.

Lykke til :)

/ Maja

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)