Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medarbejderforsikring

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er som sådan ikke uenig med Helle, men så alligevel på nettet for et stykke tid siden en artikel om hvor mange der ikke betalte motorafgift - og i princippet stod til at få klippet pladerne..... - allerede der er deres forsikring jo uopsagt - og risikoen for store erstatningskrav tilstede....

Så helt så selvregulerende tror jeg ikke det er. Som Peter nævner er der nok nogle revisorer der vil tjekke det - men det er langtfra alle.

Henrik

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 19:21

Jeg havde vel på fornemmelsen, at der kom sådan et "hvis de snyder, kan det koste dem selv i længden".

Det ved jeg faktisk godt. MEN...

Spørgsmålet er også lidt relateret til, at når jeg betaler 4500 kr om året pr medarbejder - for at de skal være topsikret - kunne det være rart, at mine konkurrenter, også havde den "belastning" i deres budget....

:-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det kan jeg sagtens forstå - det ville være rart at der var lige vilkår :·) men det er jo det samme, som at der er nogen som arbejder sort eller snyder på andre måder... det går altid ud over andre virksomheder, som er nødt til at holde sine priser for at det kan løbe rundt.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)