Long story short: Vi har forsøgt med en mindre succesrig netbutik, via e-cart/way2web. 30 januar opsagde vi, efter sam-skrivning med deres support, shoppen via deres shopsystem. Status ændredes til opsagt, og vi har ikke spekuleret på det siden. (Der var en måneds opsigelse, og vi var rettidige) 28/3 modtager vi faktura på et nyt kvartal, jeg skriver straks og bemærker at det må være en fejl. Vi hører intet, før vi her til aften modtager rykker på beløbet. Forundret logger vi ind i admindelen (burde være lukket nu, og vi har ikke besøgt det længe) og konstaterer at vi stadig har adgang. Vi når ind og finder samtalen med supporten hvor vi opsiger shoppen, men desværre kigger vi også ind i opsigelsesmodulet hvor der står en faktura som ubetalt. Vort abonnement står iøvrigt underligt nok igen som aktivt. I det øjeblik låser systemet os ude, og vi kan nu ingenting, heller ikke se samtalen med supporten hvor beviset er for vores opsigelse. I stedet får vi blot besked om at vi ikke kan administrere før vi betaler. Hvordan skal vi stille os over for firmaet nu, jeg har naturligvis skrevet og gjort opmærksom på fejlen igen, men udover at afvente, kan jeg så gøre andet?
Henrik |
De har været omtalt her på amino før med lign. historer. Desværer er det ikke tilladt at hænge andre virksomheder ud på Amino. Så skynd dig og slet navnet på firmaet i indlægget mens du stadig kan (du har ca. 10 min) ellers bliver hele tråden slettet.