Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktiv og Fleksibel Freelance Skribent/Tekstforfatter/Petit-journalist

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Goddag

Mangler du manden der kan levere en tankevækkende klumme på en halv A4-side til tiden, og hver eneste gang? Mangler du manden der kan levere praktiske og nødvendige informationer på et sprog der tiltaler øret, og en form der tiltaler øjet? Mangler du manden der har overskudet til at sætte sig ind i et givent emne, så han kan levere netop den tekst du har brug for? Så har du i den grad trykket på det helt rigtige link.

Jeg er et ungt menneske med flair for at skrive, og i og med at jeg er ung har den kolde, kolde verden selvfølgelig ikke knækket min sjæl endnu! Netop derfor er jeg frisk på at tage de fleste opgaver til mig, da ingen løn her i livet er bedre end erfaringens løn (læg her mærke til den filosofiske tendens i mit forfatterskab potentielle arbejdsgiver, dette er en tendens som både kan dæmpes og skrues op for i en umenneskelig grad). Jeg har ingen problemer med en aftalt deadline, og det vil glæde dig at høre at løn ikke er noget jeg værdsætter alt for højt.

Skulle tilbudet lokke, kan jeg enten kontaktes her på Amino.dk, eller på min mail som følger herunder:

patricksoegaard@hotmail.com

MvH

Patrick Søgaard

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)