Lyder godt men som andre nævner vil det måske hjælpe dig om du f.eks. skriver lidt mere såsom:
- målgruppe nystartede eller virksomheder i vækstfasen
- Branche
- Tidshorisont (hvornår vil du gerne kapitalisere din investering)
- krav til ansøger
- eventuelle andre ting du kan tilbyde såsom know how, netværk etc.
Du skal nok være indstillet på at modtage alle mulige henvendelser fra folk som mener at have fundet på et helt nyt revolutionerende datingside etc. hvis du ikke er mere præcis
Hvis han skriver det.....mener han det selvfølgelig. Lad nu være med at forventer at alle andre laver arbejdet for Jer, også send manden en mail hvis i har noget interessant.
Jeg besvarede selv en lign. mail for 7 måneder siden, og har i dag www.sikkerhedseksperten.dk samt flere andre projekter under opsejling.
Jeg er åben for alle forslag, for jeg vil skyde penge i de projekter som jeg finder int.
Så tidshorisont, hvilken type, og hvor lang man er i projktet, har ikke den store betydning, bare at jeg syntes godt om grundlaget for projektet, for så er jeg villig til at skyde penge ind.
Men jeg kan da godt nævne lidt om mig selv
jeg er 31 år er finansudd, arbejder med investering.
Og det er da ikke for sjovt jeg ønsker at skyde penge ind, jeg forventer at få et positivt afkast på de investeringer jeg ønsker at lave. men det gælder vel for alle, man går vel ikke ind i noget med forventning om at det skal gå galt.