Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger agentur - eller input til hvor agenturer kan findes... eksempelvis tasker (eller andet?!)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet,

Ja jeg ved præcis hvad du mener, altså hvor langt man kan nå med hårdt arbejde og ikke mindst viljen til at blive ved når det er lidt sejt.

Det med netværket er nok det vigtigste når man skal starte som du gerne vil - og om netværket er indenfor det/de produkter man gerne vil være agent for, altså er det vel ikke helt lige meget om det er det ene eller det andet man sælger?

Rigtig god søndag

Fra Sengeløse
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:06

Hej Jane,

Jeg vil lige høre om du har fået gang i salg af tasker osv.

Det er nemlig således, at jeg er ved at designe/udvikle et nyt taske program og er på udkig efter en agent, som er interesseret i at sælge produkterne.

Med venlig hilsen

Pernille

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:11

Hej Pernille,

Jeg vil meget gerne høre nærmere :) Du må hjertens gerne kontakte mig direkte på e-mail:  janet@evat.dk  og jeg vil glæde mig til at høre fra dig.

Mange hilsner
Janet.

Tilmeldt 11. Sep 07
Skrevet kl. 13:16

Hej Janet,

Hvordan er det gået med dine planer om agentur? Er det lykkedes for dig?

Hilsen

Regina

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 14:09

Hej Regina,

Tak for svar - og nej ikke just agentur er lykkedes. Har du tips så sig endelig til :)

Mange hilsner
Janet.

Tilmeldt 11. Sep 07
Skrevet kl. 17:23

Hej igen,

Jeg kan prøve at tage en kontakt til dig - vil gerne høre lidt mere om dine planer, hvis der er sådan nogle:-). Jeg kan maile dig i første omgang og så må vi se.

Hilsen

Regina

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 23:07

Hej Regina,

Der er ikke noget planer før jeg finder det rette agentur - for det er jo i sagens natur svært at planlægge noget uden produktet/produkter :) så nej der er ikke så meget andet end dette. At jeg er interesseret i at høre om nogen eventuelt kender til mulige agenturer indenfor modebranchen - det kan eksempelvis være smykker eller tasker. Jeg har haft kontakt med flere, og føler dog ikke jeg helt er faldet over det rette. Endvidere har det ikke været decideret agenturer - mere muligheden for at forhandle produkter af en slags. Det er også interessant, hvis der er tale om interessante produkter. Så ved du da lidt i alle fald :)

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:14

Hej Janet

Dit indlæg er selvfølgelig ikke af nyrere dato, men vi søger en dygtig freelance sælger / agent til vores veletableret virksomhed.
Se nedenfor og kontakt mig på bb@scandinavianunit.com hvis du skulle være interesseret.

Scandinavian Unit er et 15 år gammel firma med en solid omsætning og 5 ansatte. Tjek venligst vores website www.scandinavianunit.com
Vi udvider vores afsætningskanaler og søger derfor en freelance sælger til at åbne op for salget til detail markedet. F.eks. salg til Radio / TV butikker, service stationer o.l.
Markedsundersøgelse via forbrugerne er foretaget med yderst positiv resultat.
Vi forventer at du kan sælge vores vores produkter ind på de danske detail hylder og vedligeholde salget derefter.
Du vil få mange spændende produkter og altid nyheder med i tasken.
Er du seriøs, stabil, og loyal og den fødte sælger, så kontakt os snarest.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 12:12

Hej og tak for henvendelsen,

Jamen gode muligheder bliver jo aldrig uinteressante :) Jeg er dog ikke interesseret i salgsjob, og kun interesseret i agenturer hvor jeg er den eneste i DK der er ansvarlig for produktet - derfor agentur. Så ellers tusind tak, men dog tak fordi I lod høre fra jer. Det kan jo være, at der er andre der kigger indenfor og måske kender en dygtig sælger - det krydser jeg fingre for :)

Rigtig god weekend.

Mange hilsner
Janet. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 23:02

Nu er det over et år siden du færste gang skrev om dine agentur drømme,  hvordan kan det være at du endnu ikke er kommet længere?  Hvad har du gjort for at finde et agentur ?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)