Hej Jeg søger en god super pris på emballage Tape med eget tryk , den alm. 50mm x 66meter. 1 eller 2 farver tyk på hvid.
mvh |
Hej
vi bruger jysk kartonlager og SCA priserne er stortset ens
Hej Jeg søger en god super pris på emballage Tape med eget tryk , den alm. 50mm x 66meter. 1 eller 2 farver tyk på hvid.
mvh |
Hej vi bruger jysk kartonlager og SCA priserne er stortset ens |
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Jeg har fået leveret en palle af vores amino-ven Jakodan, til en fair amino-pris. Tapen er absolut bedre end det vi før har fået leveret, så jeg er ikke i tvivl om hvor vi bestiller næste gang. |
Den bedste pris jeg har fundet er her: http://www.hc-jacobsen.dk/Default.asp?Action=Details&Item=268 nogen der kender kvaliteten der ? skulle gerne holde tunge papkasser godt sammen |
vi fik tilsendt prøver 3 steder fra, og valget faldt på den vi bruger nu. Det var ikke den billigste, det prøvede vi sidste år, og har nok kasseret 10 kasser af den palle vi fik. På den lange bane er den vi bruger nu nok den billigste, da vi ikke bruger så meget tape pr. kasse og ikke kassere nogen ruller. Det skal siges at vi bruger en palle om året, så vi har nok også fået en god pris på den bekostning.
|
Jeg plejer ikke at skrive priser i tråde, men nu gør jeg det alligevel, da jeg tænker det også kan være interessant for andre! Jeg forudsætter, at trykket er positivt tryk, dvs. at du ikke skal have trykt en anden baggrundsfarve, men at trykket er fx. tekst, logo eller lign. Man kan vælge forskellige tape-kvaliteter, alt efter hvad du skal bruge tapen til. Som standard er tapen brun, hvid eller klar - man kan også få indfarvet tape i andre farver, men så er prisen en anden. Den første gang du køber tape med tryk, skal du betale for det der hedder klicheomkostninger. Klichepris ved 1 farve tryk: Kr. 498,00 Fabrikken har nogle standard farver, du kan vælge imellem. Du skal sende os en trykklar fil, fx. i en mail. Her efter betaler du en pris pr. rulle tape, afhængigt af, hvor mange ruller du køber. Pris for tape med 2 farver tryk: Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du skrive til mig på nina@jakodan.dk eller ringe på tlf. 75 54 14 37. Hvis du har brug for hjælp til at regne din pris ud, eller ønsker priser på andet, fx. indfarvet tape, må du endelig sige til. |