Afstemning - Hvilken e-shop platform bruger du?
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
[
wannafinds :D som burde være med listen i stedet af andet- :D
SmartWeb er på listen, og det er SmartWeb som Wannafind sælger, det er blot en white-label udgave med Wannafinds navn på.
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Jeg skal bruge tallene til to ting. Det ene er til E-pusher 3.0 som jeg gerne vil gøre så komplet som muligt og det andet er min søgeide. Så svar endelig :-) Dbh Martin
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Jer der stemmer "Andet", kan i ikke lige skrive hvad i så bruger? Dbh Martin
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Tranberg
Skrevet
07-04-2009 kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Min "Andet" gik til CubeCart....
Svar
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Lykkebjerg
Skrevet
08-04-2009 kl. 00:30
Svar
Hej Martin
Du har ikke drupal med hvor der firdes 2 systemer Ecommerce og Ubercart.
Her bruger jeg Ubercart
Svar
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fino, bare kom med flere. Dbh Martin
Svar
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Ej, nu må jeg blande mig
Efter hvad jeg har set og hørt fortjener Redpitt at få en plads på listen, også selv om der sikkert ikke er så mange der endnu har fået øjnene op for den - Det kommer
Svar
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Dimsedut
Skrevet
08-04-2009 kl. 06:00
Svar
Efter hvad jeg har set og hørt fortjener Redpitt at få en plads på listen, også selv om der sikkert ikke er så mange der endnu har fået øjnene op for den
Så må der da være 200-300 andre systemer som også skulle på. Der findes uhyggelig mange som har udviklet eget system.
Jimmy
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Så må der da være 200-300 andre systemer som også skulle på. Der findes uhyggelig mange som har udviklet eget system.
Ja... og endnu flere som er igang med at lave deres eget.... (pointing at self)
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Jeg lavede en tråd for et par uger siden hvor jeg spurgte hvilke platforme folk kendte og den blev ikke nævnt.
Og deMib's RedPitt blev også nævnt der mener jeg....ellers var det i søvne at jeg skrev det.
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....