Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amer Service søger dig som kunde!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Står i nogle gange i en situation, hvor i mangler folk til den daglige rengøring, eller et par  hjælpende hænder til opvasken, eller måske en kok? Så har vi hos Amer Service, nogle kvalificerede medarbejdere, som gerne træder hjælpende til, hvad enten det er af kortere eller længere varighed.

Priser pr. time - vikarbasis, ekskl. Moms:

Generel rengøring                               kr.155,00

(herunder stuepiger og piccoloer)Opvaskere                                           kr. 155,00

Serveringspersonale                          kr. 155,00

Køkkenmedhjælpere                          kr. 160,00

Kokke                                                   kr. 175,00

Tillæg for week-end og helligdage    kr.   20,00

Såfremt i finder ovennævnte tilbud interessant, er i velkomne til at kontakte mig på  telefonnr. 2440 7993, gerne med henblik på et uforpligtende møde, hvor i kan få uddybet eventuelle spørgsmål og jeg kan få oplyst jeres behov.

I er også meget velkomne til at booke en eller flere medarbejdere, uden forudgående møde, det er helt op til jer.

Jeg træffes dagligt fra kl. 7 – 17, efterfølgende vil der være tlf.svarer tilknyttet, som aflyttes  regelmæssigt.

Jeg håber, at i vil gøre brug af ovennævnte tilbud, og ser frem til at høre fra jer, omkring et evt. samarbejde.

Venlige hilsner

Amer Service ApS

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din mail vedr. jeres hjemmeside. Jeg har svaret, men har ikke hørt fra dig siden. Ønsker du stadig hjælp til hjemmesiden?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)