Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Værktøj til at overvåge søgemaskineoptimering

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simona,

Som nævnt i det originale indlæg af Jon, er systemet stadig i beta (test) fasen - og ikke endelig lanceret som 100 % færdigt og tilpasset produkt.

Vi har valgt at "spare" lidt på hjælpen (og prioritere denne tid i flere og bedre funktioner) til at begynde med, da der stadig er mulighed for ændringer i systemet, båret af den, forhåbentlig, positive feedback vi får fra jer brugere ;).

Hjælpe-filer er dog en høj prioritet for os, men ikke før vi er sikre på systemet’s usability er optimalt, da det er lidt trælst at skulle skrive det hele om, hvis vi beslutter os for at ændre radikalt for at lave en bedre brugeroplevelse.

Det kan godt tænkes det er lidt overvældende at blive kastet ud i systemet uden nogen form for hjælp når man ikke er inde i ”tankegangen” med hvad der er interessant at overvåge for sine domæner og nøgleord.

Jeg har dog lige skrevet en hurtig hjælp til den side (jeg gætter på) du har problemer med at forstå helheden i, og håber den vil hjælpe dig i brugen af SeoSpy. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Det er vel lettere utidigt for en konkurrent at gå ind og reklamere midt i en anden virksomheds tråd som du har gjort Mikkel - så at der "skydes" lidt igen må du vel leve med ellers burde du have undladt at stikke fingerne i bikuben ;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:44

Jeg har ikke brudt ind i tråden og reklameret. Jeg har alene kommenteret der hvor der siges noget forkert. Første gang var da det blev kommenteret, at dette aldrig var set i Danmark før. Anden gang var antydningen af, at SEO Supporten har bindingsperiode.

Jeg synes det er bedre at folk ikke bliver efterladt med forkerte informationer - men sådan kan vi jo være så forskellige :)

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har ikke brudt ind i tråden og reklameret. Jeg har alene kommenteret der hvor der siges noget forkert. Første gang var da det blev kommenteret, at dette aldrig var set i Danmark før. Anden gang var antydningen af, at SEO Supporten har bindingsperiode.

Jeg synes det er bedre at folk ikke bliver efterladt med forkerte informationer - men sådan kan vi jo være så forskellige :)

Lad os nu kalde dine indlæg for hvad det er - REKLAME! At du forsøger at skjule det bag dårlige motiver om at beskytte os naive Amino'er er lidt søgt. At du så også truer med stævninger er kun grinagtigt. Lad dig inspirere af konkurrencen istedet for at krybe i forsvarsposition og ødelægge en fin tråd.

Mvh. Jeppe

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:55

Så har jeg smidt en ny version af SeoSpy online.

Den har en hel række forbedringer på usability og interfacet - skulle gerne være MEGET nemmere at finde rundt nu.

Som altid kan du få 100 kredits ved at taste 'AMINO' i promotion-kode feltet når du opretter dig.

Der er på nuværende tidspunkt kun 5 oprettelser tilbage, så det er om at være hurtig! =)

Fortsat god aften til jer alle!

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:30

Hej alle.

Så har vi kørt den første måneds tid og har allerede fået en del god feedback fra nye brugere..

Dog har hovedparten af responsen været på SeoSpy.org fra internationale brugere og vi savner lidt response fra jer herhjemme!

Er der virkelig ikke nogen ud af de ca 100 danske brugere der vil sparke lidt tilbage, med ris/ros og gode ideer??

I er velkommen til at dumpe et par ord her http://www.seospy.dk/kontakt eller bruge denne tråd.

Håber i kommer ud af hullerne med jeres ønsker og tanker :o)

Mvh Jon

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)