Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til prisleje ved hjemmeside salg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er netop startet med at lave hjemmesider. Jeg bruger et open source cms til at lave mine hjemmesider i. Mit spørgsmål er hvad skal man tage for en hjemmeside. Jeg prøver at ringe rundt til virksomheder og snakker med dem, men jeg synes det er lidt svært at finde det rigtige prisleje. Er der nogen der har gode ideer til hvor man prismæssigt skal lægge sig? Jeg laver individuelt design til hver enkelt hjemmeside.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:49

Hej Lasse

Synes du skal starte med at finde ud af hvad du synes der er en passende timeløn. Så undersøge marked kan du lave "alt"? eller er der ting du ikke kan? Det vil naturligvis trække ned, og så ellers gange op, med hvor mange timer du regner med at skulle bruge..

Selv er jeg 17 år og studerende, jeg har sat min timepris til ca. 150 - 200 kr/timen (hvilket må siges at være en helt fin timeløn i min alder), og mener derfor at jeg kan lave unikke hjemmesider med CMS, for omkring 1000-1500 kroner, selvfølgelig lidt ud fra kravene, og om det skal være i flash.

Håber du forstår hvad jeg vil fremtil..

God fornøjelse med dit nye projekt :)

MvH Kristoffer

ps. og husk referencer er vigtige

pss. hvis du har brug for hjælp så skriv en mail til mig på krii08@hotmail.com så kan jeg hjælpe dig igang..

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:49

Det afhænger meget af kvaliteten af dit arbejde. Som der har været skrev en hel del om herinde så kan du få en "fritids" udvikler for stort set ingen penge, nogen gør det nærmest gratis blot for erfaringens skyld. En "velrennommeret" udvikler vil ligger i prislejet 500-700 per time, og en standard CMS løsning med intet fancy design, blot pænt og stilrent bør kunne udføres på +- 15 timer, afhængig af specifikationer og test.

Men igen alt for "stort" et spørgsmål, hvis du har en reference vil jeg meget gerne forsøge at prissætte den.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)