Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp til min shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle dygtige amino'er

Jeg har mange gange siddet og "slugt" jeres gode råd til andres webshop's. Nu springer jeg ud i, at bede om konstruktiv og hudløst ærlig kritik til min egen - og håber, at kunne samle et guldkorn eller to op.

Varegrupper
- Jeg sælger egne malerier og kunst fade
- gavekort
- malerier på bestilling, hvor kundens ønsker kan flettes ind i min stil
- har lavet nogle auktioner
- udsmykning af virksomheder

Annoncering
Jeg sælger jævnligt malerier, men synes godt at der kunne komme mere flow i salget. Benytter Google Adwords. Har indimellem annonceret på facebook, hvor jeg også har en page for galleriet. Her tilbyder jeg rabat til medlemmerne og hver måned udloddes et maleri ell. gavekort til et medlem.

Hjemmesiden
Jeg står selv for opbygning af siden - altså tekst, billeder, sider osv. Dog har jeg tilkøbt moduler som f.eks. indkøbskurven, disse implementeres færdige. Selve designet har jeg købt - også som færdigt modul, hvor jeg blot skal fylde indhold i.

Det jeg har brug for at vide, er, hvordan oplever du siden? Er den nem/overskuelig? Skal der luges ud i siderne? Er der noget overflødigt? Hvordan er købsoplevelsen - fungerer shop delen? Hvad er dit første indtryk? Hvordan fungerer opdelingen af ren galleri visning og så galleriSHOP, hvor sidstnævnte er mere købsorienteret? Andet?

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 08:48

Hej Charlotte

Mit første indtryk er at du er lykkedes ganske udmærket med din side.

På forsiden synes jeg dog du bør fjerne facebook-linket samt den der grimme copyright-tekst i bunden. Desuden har jeg en scrollbar i højreside af den hvide boks. Det er vist ikke nødvendigt.

Under galleriet viser du dine flotte billeder, men de er alt for store. Jeg har ikke en specielt lille skærm (1050 px i højden) og alligevel kan jeg overhovedet ikke se billederne i deres fulde højde hvis jeg klikker på dem. Du kan evt. overveje at udskifte Lightbox med et tilsvarende modul der kan tilpasse billederne til den besøgendes skærm. Jeg kan anbefale Shadowbox (der dog lige skal hackes lidt før den gør det pænt i IE7) eller Lightview.

Jeg har også tænkt på om dit showroom og dit galleri burde blive integreret i hinanden. Det virker måske lidt voldsomt at du har to ting der sådan set er det samme. Jeg ved godt at man kan nogle andre ting i dit showroom end man kan i dit galleri, men alligevel... Jeg tror godt man kunne slå dem sammen og beholde alle funktionerne.

Jeg synes det er udmærket at du har et egentligt galleri og så en shop. Du kunne jo have nogle billeder som skal være i galleriet men ikke i shoppen. På den anden side så synes jeg du skal gøre MEGET mere ud af at reklamere for shop-delen i galleridelen. Folk skal opfordres til at købe. Så smid lidt flere links til shoppen i galleriet så dine besøgende med det samme ryger over i shoppen når de ser et maleri de godt kan lide. Igen får du nok brug for en anden måde at vise billederne på (udskift Lightbox eller lav et link under hver billede).

Held og lykke Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:44

Tak for dine input. Yes

FB logo'et var jeg også selv meget i tvivl om.

Størrelsen på billederne havde jeg ikke lige tænkt over.. man kunne godt se din pointe, så de er nu udskiftet til mindre størrelser.

I galleriet har jeg nu indsat en side som viser de solgte malerier. De øvrige sider har jeg rettet lidt til i teksten.

Næste skridt, er at lægge flere links til shop-delen.

Super dejligt med kritik, som kan bruges!! Smile

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)