.. burde ikke være et problem – og dog. Omkostningerne ved at sælge flere kasser af gangen er skræmmende lave ift., hvad jeg havde forventet. Derfor kunne det være super fedt at sælge rigtig mange kasser ad gangen! (Surprise!) Da det er de færreste private, der har råd til at købe 2.800 kr. øl ad gangen, overvejer jeg stærkt også at sælge til virksomheder (igen, ikke en overraskelse). Men hvordan gør man det mest effektivt, er så mit spørgsmål? Hvem ville være interesseret i flere kasser øl? Og jeg vil lige pointere, at det er bayersk øl, og ikke det der Carlsberg-stads, der er tale om! Hver kasse koster approx. 350 kr. og indeholder 20 x 0,5 l kvalitetsøl. I mængder kan jeg evt. presse prisen ned!
Med andre ord: I er min målgruppe. Hvordan ville I markedsføre det til jer selv?
|
Hej Marcus.
Kan godt se at du har et mindre problem her.
Men vil godt mene at du sagtens kan komme af med dem.
1) Hvis det er et mærke som er kendt i Danmark, så henvend dig bare til det sted du har set den.
2) Spørg nogle foreninger ad. Nogle vil da helt klart være hooked på at købe sådan et parti til en foreningsfest.
3) Henvend dig til ølgrossister.
4) Hvorfor ikke bare blive fast og eneste importør af mærket i danmark? Så kommer det hele af sig selv
Mvh Winther.