Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direct mail - til fysiske adresser i DK

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Jeg er meget interesseret i at høre om der er nogen herinde der ligger inde med forskellige statistikker, undersøgelser og/eller cases på direct mail til danske kunder. Vi ligger inde med mange adresser på vores kunder, og er derfor interesseret i at finde ud af hvordan vi bedst strikker det sammen. Kunderne er segmenteret efter bilmærke, og det er meningen vi vil udsende kataloger/brochurer efter bilmærke til den enkelte. Lyder det ikke som en god idé. Jeg har en forestilling om at hvis man har et website og ses online, og man så også ses fysisk i form af en proffesionelt brochure/katalog, at så forøger man kendskabet til ens brand kraftigt, samtidig med at brandets troværdighed bliver meget bedre også. Efter hvad jeg har af oplysninger om vores kunder, så er det noget jeg tror vil være super godt, også i og med at vores kunder, ikke køber bare en ting, men gerne køber mange ting til deres bil. Og dermed vil vi gerne gøre en indsats for at holde på dem.

Kunne man evt. selv stå for at trykke/printe kataloger på op til 100 sider, fx ved at lease udstyret til det. Grunden til dette er at vores kataloger jo skal individualiseres ud fra det pågældende bilmærke, og det vil derfor være alt for stort arbejde i at lave hvert enkelt katalog og så trykke det, istedet for at lave et script som henter varerne fra en database for det pågældende bilmærke og så skriver kataloget ud på den måde så det passer til DET bilmærke. Så kan vi på samme tidspunkt skrive adresse osv direkte på kataloget og andrelignende ting, som login osv.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 19:06
Dato: 7/18/2006 4:17:59 PM Forfatter:Kim Sand
Kunne man evt. selv stå for at trykke/printe kataloger på op til 100 sider, fx ved at lease udstyret til det. Grunden til dette er at vores kataloger jo skal individualiseres ud fra det pågældende bilmærke, og det vil derfor være alt for stort arbejde i at lave hvert enkelt katalog og så trykke det

Et alternativ til at lave kataloget og lade det trykke kunne være at lade et digitalt trykkeri lave det, som du har tænkt dig at gøre selv.

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 21:31
Hej Kim

Jeg tror, at du har et rigtig godt koncept ang. at tilrette dine kataloger til brugerne. Jeg ville foreslå, at du laver en database, hvor du kombinerer bilmærke med det materiale, som den enkelte skal have. Og bagefter sender det til digitaltryk. Som jeg kan se, så er digitaltryk forholdsvis billigt, da det er små oplæg af hver brochure det drejer sig om. Held og lykke med projektet.

Mange hilsner

Rikke

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 11:51
Hej igen

Hvis man skal tænke rigtigt stort, vil digitaltryk så være noget man selv kunne klare? jeg forestiller mig udelukkende bare at der er tale om en stor printer der kan false og klipse? er det rigtigt? eller skal den kunne diverse andre ting, som lakbehandlinger osv?

Det er selvfølgeligt meningen at det vi udsender skal vise udvise professionalisme og vække brugeren tillid og forstærke kundens forhold til os. Han får jo allerede emails og nyheder, så med et offline medie vil vi bare komme til at virke endnu mere seriøse og professionelle.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 12:17
Yderst interessant debat... så jeg læser lige med.. jeg har nemlig selv gået med tanker som dine om at kombinere det trykte medie med det online medie... (lurer lige alle guldkornene!)

Hvor er det bedste sted at lease sådan en stor printer/kopimaskine?

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 16:19
Hej Rollike

Jeg har noget nær samme spørgsmål, hvor kan man finde udstyr til digital printning, som er proffesionelt nok til at producere brochurer og som evt. kan leases biligt. Jeg har kigget lidt rundt omkring og de bedre koster over 2mio!

Men udsender man fx 50.000 brocurer hver 3 måned og derudover producere en del andre tryksager, så må det sagtens kunne betale sig. Det betyder dog at man formentligt skal have mindst en mand til at stå for detop denne proces. Ved ikke om det er interessant at være nogle stykker der går sammen om dette? fx 3-4 forskellige firmaer der, opretter et fælles mini trykkeri til at stå for for disse firmaers tryk, dernæst fordeles udgifterne udelukkende på procentdel af det arbejde der udføres. På den måde bliver det mere en variabel omkostning som ved almindelig tryk, dog til nogle formedntligt meget lavere priser.  

Mvh

Kim Sand Sørensen

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:26
Hej Rollike og Kim

Ang. jeres trykkeri diskussion, så tænkte jeg på, om ikke I kunne indlede et samarbejde med et digitaltrykkeri. Som jeg ser det, så er der forholdsvis mange faste kapacitetsomkostninger og bindinger ved at lave det inhouse. I skal også tænke på, at hvis I er sammen med et trykkeri, så kan I sandsynligvis købe papir og andre forbrugsstoffer billigere.

Mange hilsner

Rikke

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 17:59
Det lyder interessant.. jeg har dog slet ikke kapital i øjeblikket til det. Og vil formodentligt først få brug for det engang ude i fremtiden... i hvert tilfælde ikke inden for det første år. :-)

Men sig endelig til hvis i finder nogle gode steder at lease.. jeg ved at Xerox leaser maskiner ud :-) men priser kender jeg ikke :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)