Hej allesammen Jeg er meget interesseret i at høre om der er nogen herinde der ligger inde med forskellige statistikker, undersøgelser og/eller cases på direct mail til danske kunder. Vi ligger inde med mange adresser på vores kunder, og er derfor interesseret i at finde ud af hvordan vi bedst strikker det sammen. Kunderne er segmenteret efter bilmærke, og det er meningen vi vil udsende kataloger/brochurer efter bilmærke til den enkelte. Lyder det ikke som en god idé. Jeg har en forestilling om at hvis man har et website og ses online, og man så også ses fysisk i form af en proffesionelt brochure/katalog, at så forøger man kendskabet til ens brand kraftigt, samtidig med at brandets troværdighed bliver meget bedre også. Efter hvad jeg har af oplysninger om vores kunder, så er det noget jeg tror vil være super godt, også i og med at vores kunder, ikke køber bare en ting, men gerne køber mange ting til deres bil. Og dermed vil vi gerne gøre en indsats for at holde på dem. Kunne man evt. selv stå for at trykke/printe kataloger på op til 100 sider, fx ved at lease udstyret til det. Grunden til dette er at vores kataloger jo skal individualiseres ud fra det pågældende bilmærke, og det vil derfor være alt for stort arbejde i at lave hvert enkelt katalog og så trykke det, istedet for at lave et script som henter varerne fra en database for det pågældende bilmærke og så skriver kataloget ud på den måde så det passer til DET bilmærke. Så kan vi på samme tidspunkt skrive adresse osv direkte på kataloget og andrelignende ting, som login osv. Mvh Kim Sand Sørensen |
Dato: 7/18/2006 4:17:59 PM Forfatter:Kim SandKunne man evt. selv stå for at trykke/printe kataloger på op til 100 sider, fx ved at lease udstyret til det. Grunden til dette er at vores kataloger jo skal individualiseres ud fra det pågældende bilmærke, og det vil derfor være alt for stort arbejde i at lave hvert enkelt katalog og så trykke detEt alternativ til at lave kataloget og lade det trykke kunne være at lade et digitalt trykkeri lave det, som du har tænkt dig at gøre selv.