Har surfet lidt rundt i indlæ¦ggende og hold fast en super side... Jeg har væ¦ret udlæ¦rt Grafiker siden jeg var 21, så jeg har nogle år påbagen efterhånden... (er 32) Jeg har arbejdet på både reklamebureau, trykkeri samt en del freelance opgaver for diverse firmaer. Nu satser jeg 100% på det sidste. (udover jeg lige snupper lidt HF fag på sidelinien) Så jeg vil tilbyde mig selv til en timeløn på 350 kr. i juli-august måned. (og jeg er IKKE langsom.. he he) Selvfølgelig vil jeg meget gerne udarbejde et tilbud på en opgave, hvis du ønsker en fast pris. Evt. incl. tryk da jeg har nogle gode kontakter der også. Udover mit grafiske har jeg et forlag, hvor jeg har udgivet 2 aktivitets-bøger til børn 4-8 år. Jeg udgav dem i 2003 og har egentlig kun fået ros og positive tilbagemeldinger, men har grundet fuldtidsarbejde ved siden af ikke gjort noget ved det siden.. (sjovt som reklame-kvinde laver andres reklamer - men ikke sine egne.. he he).. De sælger dog stadig - igennem DBK (Dansk Bogdistribution i Køge) - heelt af sig selv... sååååå helt ringe er de nok ik.... Engang når jeg tager mig sammen og får mod på det, vil jeg finde en sælger så der kan komme RIGTIG meget gang i salget, da jeg har fået bekræftet og jo allerede har kontakterne fra boghandlerne at de er super gode bøger i meget god kvalitet... mangler bare lige at snuble over en troværdig super sælger... :O) Bøger kan ses her: www.cirkel.as (shoppen virker ikke endnu) Grafik kan ses her: www.jmgrafik.dk Begge sider trænger til opdatering - kommer i nærmeste fremtid Mvh Jane |
Hej Jane,
Jeg benytter mig bl.a. af freelancere til kreative opgaver.
Lad os se nogle eksempler på dine grafiske evner. Der er nemlig ikke noget at hente på http://www.jmgrafik.dk/.
Hvis du vil maile dem direkte til mig er du også velkommen. Adressen er:
Mvh