Hej Amino'er ! Nu har jeg set hvor vildt meget i har og byde på har jeg en lille udfordring da jeg ikke selv rigtig kan finde noget. Jeg ønsker at kunne lære kunsten at aflæse 2cm kort. Målet er at kunne hjælpe med til DM i ballonflyvning til sommer. Jeg er ikke helt på bar bund da jeg får hjælp fra DK's bedste hold men ville være rart selv at kunne studere lidt... Men den eneste side der rigtig havde noget førhen var infantaristen(dot)dk !!! I skal ikke gå derind da siden er fyldt med virus og jeres virus filter går fuldstændig amok !!! Men da der ikke rigtig er andre steder jeg kan finde der står noget der kan lære mig kunsten tænkte jeg hvorfor ikke spørge de næsten alt vidende Amino'er. Jeg søger links til sider med læsestof ang 2cm kort (2cm=1km), det handler om at kunne give de rigtige kordinator ved at kunne aflæse dem på kortet. Er der nogen der kender til disederet undervisning er jeg også meget interesseret! På forhånd TAK //Mikel |
Hej Mikel
Prøv at se denne artikel : http://www.fjeldet.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=88