Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vare i kommision

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg er ny her inde så jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt

min bror og jeg vil til og på markeder og sælge lidt vare, så vi fik den idé

og spørgere her inde om der var nogen som ville havde deres vare solgt på markeder

og som overskriften siger skal vi ha varene i kommison da vi lige er startet

MVH

kræmmerenz

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:56

Husk at få et Cvr.nr .

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

RevisorOlsen:

Husk at få et Cvr.nr .

Og husk kun at handle med nye varer - det er ulovligt at handle med brugte varer er jeg blevet informeret om.

Det kræver særlig tilladelse fra politimesteren og særskilte lokaler til formålet - så kræmmere er på røven hvis de handler brugt.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:15

Jørgen Olsen:

Og husk kun at handle med nye varer - det er ulovligt at handle med brugte varer er jeg blevet informeret om.

Det kræver særlig tilladelse fra politimesteren

Det gælder kun, hvis man sælger brugte vare som egentlig næringsvirksomhed på markeder at man skal have bevilling hos Politiet.

Jørgen Olsen:
særskilte lokaler til formålet

Lyder som du er blevet misinformeret (eller også er din lokale Politimester mere emsig end gennemsnittet) eller blander reglerne sammen om handel med nye vare på faste kræmmermarkeder.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:26

Klovn:

Jørgen Olsen:

Det kræver særlig tilladelse fra politimesteren

Det gælder kun, hvis man sælger brugte vare som egentlig næringsvirksomhed på markeder at man skal have bevilling hos Politiet.

Jørgen Olsen:
særskilte lokaler til formålet

Lyder som du er blevet misinformeret (eller også er din lokale Politimester mere emsig end gennemsnittet) eller blander reglerne sammen om handel med nye vare på faste kræmmermarkeder.

De sagde ihvertfald at alle de der kræmmere var på røven fordi de ikke havde et fast særskilt forretningssted til at opbevare deres ting... og det kan ikke bare være et alm. kontor - for det er ikke sikkert kommunen ønsker det i forhold til deres byplaner m.m.

Jeg ved ihvertfald at jeg aldrig kan få tilladelse til handel med brugte varer. Vil de have jeg skal stoppe - så må de jo stoppe mig - for jeg gør oprør mod systemet.

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)