Hej, Jeg arbejder stadig med en ide om at aabne en internetshop og vil super gerne ud paa CIFF messen her i august for at tjekke toej markedet ud. Men for at blive registreret skal der opgives CVR/SE nummer. Er det ved Erhvervs & Selskabsstyrelsen jeg faar et saadan og hvad er proceduren? Ved godt at jeg som ''almindelig'' kan komme ud paa messen om soendagen, men jeg vil godt ud og have mig nogle kontakter og kan derfor ikke vente til soendag hvor der evt er skrevet kontrakter med de bedste udbydere. Har ikke lagt mit firmanavn helt fast saa vil jeg kunne aendre det senere eller foelger det CVR/SE nummer? Glaeder mig til at hoere fra jer. Charlotte der lige har brug for lidt hjaelp |
Dato: 7/18/2006 2:43:54 PM Forfatter:NybegynderHej,Jeg arbejder stadig med en ide om at aabne en internetshop og vil super gerne ud paa CIFF messen her i august for at tjekke toej markedet ud. Men for at blive registreret skal der opgives CVR/SE nummer. Er det ved Erhvervs & Selskabsstyrelsen jeg faar et saadan og hvad er proceduren? Ved godt at jeg som ''almindelig'' kan komme ud paa messen om soendagen, men jeg vil godt ud og have mig nogle kontakter og kan derfor ikke vente til soendag hvor der evt er skrevet kontrakter med de bedste udbydere.Har ikke lagt mit firmanavn helt fast saa vil jeg kunne aendre det senere eller foelger det CVR/SE nummer?Glaeder mig til at hoere fra jer.Charlotte der lige har brug for lidt hjaelp Hej CharlotteDu kan gå ind på www.webreg.dk og lave en registrering. Du kan lave dit navn på virksomheden om senere og beholder dit SE nummer.