NB! Dette indlæg er skrevet af og for en venninde. Vi har alle sammen set Beverly Hills 90210! Det har jeg også. Og der spiser man altid på The Peach Pit. Og hele det koncept omkring The Peach Pit, har jeg så tænkt mig at føre til Danmark. Først og fremmest så har vi kig på et lille lokale (leje) i vores by, hvor der hvert år er tusindvis af turister, og hvor gågaden ofte er fyldt. Diciderede caféer er der ikke, der en Isbutik, en ølbutik m. specialiteter, og så er der 2 andre brugskunst caféer lidt længere nede. Jeg har noteret et hav af lækre pies (tærter) ned som jeg havde tænkt mig at sælge sammen med cacao, vand og kaffe mm. Der vil altid være et godt udvalg og med en god betjening. Der ville være masser af små arrangementer, feks. Fredagsbar for de unge. Dog er målgruppen mellem 0-99 år, da jeg mener at alle kan spise tærter mm. Jeg havde tænkt mig at lave alle tærter, muffins mm. fra bunden. Dvs. købe mel, mælk og smør og så bage mine bunde og så i løbet af dagen bage tærterne og så tilbyde at kunne lune dem, og så feks. få noget kold Soft Ice på. Men så er det jeg har tænkt mig at sælge en herlig kold Sommersby Cider, og der ved jeg så ikke om der er nogle regler for det. Jeg har søgt lidt herinde, men kan ikke finde nogle tråde om at starte en café op. På forhånd tak. |
Hej
http://www.amino.dk/media/p/319789.aspx
/Michael