Jeg skal snart til at lancere en danskvand i Skandinavien, men først skal der en lille ekstra/om emballering på plasken. Det lille klistermærke med en Skandinavisk oversættelse af ingredienslisten, som I sikkert har set mange gange før
Jeg har lavet en google og der er jo et par udbyder på dette marked – noget der kan anbefale en virksomhed som kan varetage denne opgave til en fornuftig pris?
Det spørgsmål har jeg også været en del i tvivl om!
Nu ser jeg bare øl osv. fra udlandet som ikke har den skandinaviske emballage, som går mig dybt på nerverne. Hvor er der nogle regler på det område? Er det ikke bare muligt at lave dem selv og få nogle bayerske (i mit tilfælde) gutter til at gøre det manuelt?
Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.
@ Marcus: Ifølge Fødevare styrelsen, skal produkter have en skandinavisk/dansk ingrediensliste, MEN det er den enkle virksomheds egen ansvar at produktet har dette. Nok derfor at mange importør "glemmer" at smide det ekstra klistermærke på unlanske fødevare.
@ Thomas: Kassen de kommer i skal genbruges! Ingen krympning, bare tilbage hvor de kom fra ;-)
Det er endnu ikke højaktuelt, da jeg først regner med at modtage første sending om en måned eller to. Så til den tid vil jeg give dig et ring. Indtil da vil jeg lade denne tråd stå åben, hvis der er nogen andre, som skulle ligge inde med råd eller anbefalinger.
Normal
0
21
false
false
false
DA
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
Nej, der er nogle få ting der skal oversættes deri bl.a. ingredienslisten.
De skriver en hel masse om det på Fødevarestyrelsen hjemmeside.
Om man skal eller burde, er selvfølgelig op til den enkle
selv. Jeg vil nu anbefale at gøre det, da andet er lovbrud og at dine kunder forhåbentlig
forlange det før de overhovedet vil sælge dit produkt.
Jeg er stadig interesseret i om der er noget der har
erfaring med at få sat disse klistermærker på?