Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(om)emballering af Danskvand

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Jeg skal snart til at lancere en danskvand i Skandinavien, men først skal der en lille ekstra/om emballering på plasken. Det lille klistermærke med en Skandinavisk oversættelse af ingredienslisten, som I sikkert har set mange gange før Tongue Tied

Jeg har lavet en google og der er jo et par udbyder på dette marked – noget der kan anbefale en virksomhed som kan varetage denne opgave til en fornuftig pris?

På forhånd tak – og god påske, K

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 22:14

Hvor mange drejer det sig om.

Thomas

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 22:38
Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Thomas,

Jeg kender endnu ikke det nøjagtige antal. Udover at der er ca. 1.500 flasker pr. palle og vi regner med flere paller løbende.

Tak, K

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:40

Det spørgsmål har jeg også været en del i tvivl om!

Nu ser jeg bare øl osv. fra udlandet som ikke har den skandinaviske emballage, som går mig dybt på nerverne. Hvor er der nogle regler på det område? Er det ikke bare muligt at lave dem selv og få nogle bayerske (i mit tilfælde) gutter til at gøre det manuelt?

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 10:29

Hvordan skal de pakkes når de er mærket.

Skal de krympes eller kan kassen de står i genbruges. (tapes til)

Thomas

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 12:35

@ Marcus: Ifølge Fødevare styrelsen, skal produkter have en skandinavisk/dansk ingrediensliste, MEN det er den enkle virksomheds egen ansvar at produktet har dette. Nok derfor at mange importør "glemmer" at smide det ekstra klistermærke på unlanske fødevare.

@ Thomas: Kassen de kommer i skal genbruges! Ingen krympning, bare tilbage hvor de kom fra ;-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 13:50

Hej HIH prøv at ringe på 20773057, så kan vi tage en snak direkte.

Måske kan jeg give dig et tilbud.

Thomas

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 15:20

Hej igen Thomas,

Det er endnu ikke højaktuelt, da jeg først regner med at modtage første sending om en måned eller to. Så til den tid vil jeg give dig et ring. Indtil da vil jeg lade denne tråd stå åben, hvis der er nogen andre, som skulle ligge inde med råd eller anbefalinger.

Tak for din interesse,

Kenneth

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:09

HIH: Så det er kun ingredienslisten, der skal oversættes? Og det med ansvaret lyder spændende – er det er spørgsmål om at skulle eller at burde?

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 22:12

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Nej, der er nogle få ting der skal oversættes deri bl.a. ingredienslisten. De skriver en hel masse om det på Fødevarestyrelsen hjemmeside.

Om man skal eller burde, er selvfølgelig op til den enkle selv. Jeg vil nu anbefale at gøre det, da andet er lovbrud og at dine kunder forhåbentlig forlange det før de overhovedet vil sælge dit produkt.

Jeg er stadig interesseret i om der er noget der har erfaring med at få sat disse klistermærker på?

Ha en god aften

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)