|
Davs Jeg vil gerne designe en t-shirt, er der nogen der kan hjælpe mig på vej... Jeg har tegnet tegningen, på papir, som jeg gerne vil scanne til min PC så jeg kan flytte lidt rundt, farver og skygger osv. hvilken program skal jeg bruge.... hvor kan jeg læse lidt om de forskellige print og broderi typer/slags... hvor kan man hente inspiration og nyheder til design isærdeleshed urban t-shirt design... og sidst men ikke mindst, hvor kan man få gratis rådgivning indenfor design |
design redskaber til t-shirt design...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
aldrig leget med stadset før og har du ikke et par tusinde kroner at smide efter det, så skal du nok overveje at Google efter noget freeware. Hvad angår tryk, så er folkene hos Over Nite Tryk Amager super flinke. Jeg ved ikke om de også kan hjælpe dig med vejledning. Gratis vejledning ??? Så tror jeg du skal kende nogen som kan give dig det. Du skal nok ikke regne med, at fremmede stiller op til et par timers undervisning uden betaling... Du kan sikkert finde inspiration ved at surfe lidt rundt på nettet via Google. Der er massere som poster deres grafiske arbejde så andre kan se det, dog skal du ikke regne med at se nogen i en kvalitet hvor du bare kan hugge fra dem. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
For at få inspiration så tjeck : http://www.iso50.com/iso50.html Han er super dygtig. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Hej Superfly. Vil også råde dig til at bruge Photoshop. Programmet er dog en smule indviklet at finde rundt i for førstegangs-brugere, men efter noget træning og lidt sjov med det så er det faktisk et af de bedste programmer som man kan bruge til diverse grafiske opgaver. Du kan (hvis du er ny med Photoshop) søge efter nogle Tutorials på Goog. M.v.h. Mathias Petersen ClassOne Import/Export Group |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem