Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad går der galt for min shop? HJÆLP! - SNYDT af IN2MEDIA

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det lyder simpelthen underligt. in2media er jo danmarks sådan set førende interaktive bureau, det lyder godt nok mærkeligt at de sådan laver kug i den med deres små klienter! Men jeg må sige ud over flash problemet, synes jeg at siden klinger godt sammen!

- David

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3346
Skrevet kl. 16:08

Flemming1970:
Med hensyn til din side Simon, så ved jeg ikke helt hvad du og kæresten laver på forsiden? Sælger det varer? Næppe. Se at komme væk. I har haft jeres 15 mins of fame, nu er det shoppens tur til at slå igennem!

Hold da kæft hvor er du provokerende !!! Dejligt :-)

Jeg havde egentlig ikke spekuleret over at det var ejerne - jeg tænkte det bare var endnu et af de der anonyme stock-photos alle overspækker deres sider med :-)

VH Jørgen Olsen

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:17

Sådan overall syntes jeg siden er pæn og godt lavet, men ja der er noget galt med din indkøbs kurvs drop down funktion når man holder over den. Jeg bemærkede dog at hvis man gik ind unden en tøj kategori feks, så lavede den ikke fejlen.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Niklas:

Larsson:

du har ret lign lort,!

Sikke et svar...

Jeg syntes din forside spiller max!

Jeg vil undlade at kommentere på dit danske sprog

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 16:25

www.easywebhost.org:

Niklas:

Larsson:

du har ret lign lort,!

Sikke et svar...

Jeg syntes din forside spiller max!

Jeg vil undlade at kommentere på dit danske sprog

Hvad søren? Skal man nu skrive indlæg for at undlade at kommentere :)?

Jeg vil hermed undlade at kommentere dit indlæg.

VH Jørgen Olsen

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 16:39

Overall så syntes jeg nu din side er pæn :) men der et par små ting

Flashen på forsiden syntes jeg ikke passer ind, den er for firkantet og grå.
jeg har lidt svært ved at læse hvad der står i menuen. Men det er nok bare fordi at min skærm er for støvet hehe

Hvis du skal bruge lidt hjælp til din shops flash eller andet så er du velkommen til at skrive på. Thomas@aboutweb.dk

Mvh Thomas

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 16:49

Min første indskydelse: Super flot, men jeg skal nok lige vænne mig til det sorte.

Men hov - jeg bliver jo ikke på et web-site længe nok til, at jeg vænner mig til det. Så jeg må nok erklære mig enig i de øvrige kommentarer omkring det sorte.

Flemming1970:

Smæk en nyhed op på forsiden til en kanonpris. I bevæger jer i et marked, hvor der er millioner af aktører og I skal allerede fra første sekund kunne påvirke så meget, at nogen sgu trykker på "Put i kurven" nærmest med det samme. Der er ingen call-to-action nogen steder på forsiden og den film kunne jeg sagtens undvære.

Flemmings kommentarer er jeg 100% enige i. Specielt filmen forstyrrer meget  (selvom den er flot).

Jeg har ikke været hele vejen rundt, men ved et hurtigt overblik kunne jeg ikke finde Jeres cvr.nr. - mig bekent er det et lovkrav, at det fremgår af siden.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 16:52

Espresso:

Min første indskydelse: Super flot, men jeg skal nok lige vænne mig til det sorte.

Men hov - jeg bliver jo ikke på et web-site længe nok til, at jeg vænner mig til det. Så jeg må nok erklære mig enig i de øvrige kommentarer omkring det sorte.

Flemming1970:

Smæk en nyhed op på forsiden til en kanonpris. I bevæger jer i et marked, hvor der er millioner af aktører og I skal allerede fra første sekund kunne påvirke så meget, at nogen sgu trykker på "Put i kurven" nærmest med det samme. Der er ingen call-to-action nogen steder på forsiden og den film kunne jeg sagtens undvære.

Flemmings kommentarer er jeg 100% enige i. Specielt filmen forstyrrer meget  (selvom den er flot).

Jeg har ikke været hele vejen rundt, men ved et hurtigt overblik kunne jeg ikke finde Jeres cvr.nr. - mig bekent er det et lovkrav, at det fremgår af siden.

Hvor står det henne?

Så vidt jeg ved forlanger PBS det i forhold til indløsningsaftalen, men jeg har aldrig hørt om et lovkrav.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 17:00

Jørgen Olsen:

Hvor står det henne?

Så vidt jeg ved forlanger PBS det i forhold til indløsningsaftalen, men jeg har aldrig hørt om et lovkrav.

Lov om tjenester i informationssamfundet, herunder visse
aspekter af elektronisk handel

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=25854

§7 - 4)

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 17:01

Puha sikke mange kommentare fra jer alle.

SORT
Okay vi er enige om den sorte farve nu. Jeg har også planer om at ændre den senere i forløbet. men ikke endnu.

FORSIDEN
Jeg kan sagtens følge jer med alle jeres kommentare til forsiden, og er kanont i siger det. Det var lige det jeg havde brug for at høre. Jeg har siddet med samme fornemmelse som i beretter om men ikke kunne sætte fingeren på hvad præcis der var galt. Jeg vil gå i gang med at udarbejde Noget andet til forsiden med det samme.

CVR.
Vores CVR nummer finder du under vores forretningsbetingelser, Shoppen er jo E-mærket og PBS godkendt så alt det juridiske skulle altså være i orden.

BUNDLOGOER
Det er to af logoerne der endnu ikke er aktive, resten af dem skulle man altså kunne klikke på? Grunden til de to af dem ikke er aktive er at jeg mangler at ligge de varer der hører ind til dem.

HVAD ELLERS?
Kanon godt med alt den kretik til forsiden. Men hvad så med resten af shoppen? Her tænker jeg speielt på Vareoversigt og Varekort? hvad skal vi have ændret på der?

Simon

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)