Dem af jer, som har læst mine indlæg ved at jeg IKKE kan gøre det kort ![]() ![]() ![]() |
Om jeg kan gøre det bedre end dig...skal jeg så ikke udtale mig om ;)
Men jeg vil da godt hjælpe :)
Dem af jer, som har læst mine indlæg ved at jeg IKKE kan gøre det kort ![]() ![]() ![]() |
Om jeg kan gøre det bedre end dig...skal jeg så ikke udtale mig om ;) Men jeg vil da godt hjælpe :) |
|
Hej Pia og Allan Tak for jeres respons og de gode råd. Jeg prøver at sætte noget sammen og så kan jeg jo lige maile det til dig Pia, -Du må gerne læse det, selvom du er en slags "konkollega" ![]() |
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Hej Pia. Når du nu er blevet sat til at skrive 80 ord om din virksomhed, hvører det så ikke med i en øvelse hvor det handler om, at du skal udvikle din egen forståelse af hvad du har gang i vha. en brainstorm? Med andre ord, så er der ikke noget der er rigtigt eller forkert her. Og lur mig om du på et senere tidspunkt også får lov til at udvælge 10 af dem og tilføje 5 for hver på et senere tidspunkt :) |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Hej David ![]() Jo det gør det og det har jeg også tænkt mig at bruge, men det er måske??? lidt for teknisk til reklame brug, hvilket de 80 er til.. Fik jeg virkelig ikke sagt det ?? Hmmmmmm. Så må jeg alligevel ha'' gjort det for kort ![]() ![]() Det som jeg skal have lavet er en reklame til et magasin om børnetøj. Der skal være et billede + de hersens 80 ord, -hvor Christobel skal lovprises og min service endnu mere ![]() ![]() Og Marcel : Du er ikke den eneste og jeg tager det som et lille kompliment, -man kan jo ikke ændre en kvindes behov for at sludre, vel ![]() |
|
Hej Pia Jeg skrev det også både med "" omkring og smiley bagefter, så jeg vidste at du ville tage det på den gode måde ![]() Jeg har også den holdning at når vi bl.a. har valgt at deltage her, så deler vi jo netop ud af vores ideer og erfaringer. Gode som dårlige og det er da fedt at der er flere fra samme branche, for det giver jo de bedste af slagsen, -men et eller andet sted, så er vi jo også konkurrenter og man skal jo liiiiige skue hunden inden man klapper den, ikk ![]() |