|
Den 1. maj går jeg i luften med et koncept, som bekæmper typosquatting - dvs. hvor en person registrerer et - eller mange - domæner, som ligner det "rigtige" domæne med henblik på at snylte på den trafik der opstår ved, at besøgende taster forkert. Hvis du har lyst til at få kontrolleret, om dit domæne er udsat for typosquatting - eller om der bare findes domæner, som ligner dit, kan du som Amino Normalt vil vores rapporter af prøvekørsler ikke indeholde de domænenavne, vi finder, men kun hvem, der har registreret dem. Du kan bede om din kørsel på www.stop-tps.dk, hvor du skriver AMINO i feltet, hvor du ellers skal oplyse CVR-nummer. Venlig hilsen PS. For god ordens skyld vil jeg lige sige, at du eller din virksomhed skal være registrant af det pågældende domæne. Det er altså ikke muligt at få checket sin konkurrent. Er der tvivl, vil kørslen ikke blive afviklet. |
Rettelse:
Den 1. maj går jeg i luften med et koncept, som bekæmper typosquatting - dvs. hvor en person registrerer et - eller mange - domæner, som ligner det "rigtige" domæne med henblik på at snylte på den trafik der opstår ved, at besøgende taster forkert.
Hvis du har lyst til at få kontrolleret, om dit domæne er udsat for typosquatting - eller om der bare findes domæner, som ligner dit, kan du som Amino frem til 1. maj få en prøvekørsel, hvor du får alle oplysninger om de domæner, vi finder.
Normalt vil vores rapporter af prøvekørsler ikke indeholde de domænenavne, vi finder, men kun hvem, der har registreret dem.
Du kan bede om din kørsel på www.stop-tps.dk, hvor du skriver AMINO i feltet, hvor du ellers skal oplyse CVR-nummer.
Venlig hilsen
Lars Gosvig
STOP-Typosquatting
PS. For god ordens skyld vil jeg lige sige, at du eller din virksomhed skal være registrant af det pågældende domæne. Det er altså ikke muligt at få checket sin konkurrent. Er der tvivl, vil kørslen ikke blive afviklet.
PPS. Der er ikke grund til at fortælle mig, at det er uprofessionelt kun at udsende en halv reklame - det ved jeg godt.
Bliv gratis medlem