Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Standard webshop søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Som overskriften siger søger jeg en standard webshop til en god pris.

Jeg står i den situation, at jeg sammen med en ven har planer om at åbne en webshop, der sælger hårvoks. Det er et projekt, der skal køres i  fritiden ved siden af skolen, så vi har ikke specielt store forventninger til siden. Vi vil bare gerne have en ganske almindelig side, der er simpelt og enkelt sat op. Noget i stil med denne:  http://www.billigegolfbolde.dk/. Den kan vi rigtig godt lide, og vi vil gerne have noget i samme stil. Det er hele siden vi søger inkl. domæne, webhotel o.s.v.

Siden skal være så godt som færdig, når vi modtager den, så vi selv kan sætte kategorier og produkter op. Da vi ikke har et specielt stort kendskab til IT, skal den være nem at køre i det lange løb. Det skal desuden være muligt, at inkludere betalingssystem med Paypal. Hvordan den præcis skal designes er op til dig. Vi forventninger som sagt ikke noget vildt. 

Vi er selvfølgelig villige til at betale dig, men priserne skal være noget lignende dette: 1000 kr i oprettelse og derefter 25 kr. pr. måned. Vi har dog allerede flere bud, så jo billigere du kan gøre det, jo mere interessant er det selvfølgelig.
Jeg har før oprettet lignende indlæg, hvor jeg har fået tilbud fra folk, der kunne lave et unikt, brugerdefineret design til os for op mod de 10.000 kr. Jeg er ikke i tvivl om, at disse folk kan lave os en fin side, men det er altså ikke det, vi søger med dette indlæg. Vi søger den billige løsning. Kan man ikke tilbyde det, så behøver man ikke at skrive.
Jeg kan kontaktet på mail: kerlon93@hotmail.com
Vi glæder os til at høre fra jer.

Hilsen Alexander Langhede Andersen
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan stadig nå at komme med jeres bud. Bare send en mail.

Hilsen Alexander

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)