Vind en hjemmeside - Tilmeld dig til JanteKurTilmeld dig online som besøgende til Iværksætter Eventen JanteKur og vind en hjemmeside til fx Din (nye) virksomhed! Vinderen bliver udtrukket på dagen for JanteKur og præmien bliver overrakt af Martin Thorborg Du kan også læse om JanteKur i denne tråd: JanteKur - Iværksætter Event i Esbjerg med fokus på Videntung og Innovativ iværksætteri /Grosen Friis |
Vind en hjemmeside - Tilmeld dig til JanteKur
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Så nu har jeg fået mig tilmeldt, og som du nok kan se vil det endda være fedt hvis jeg vandt hjemmesiden ;) God sommer |
Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft
Hej Ida Tak for Din tilmelding til JanteKur, ja det kunne da være fedt, hvis det lige var Dig der vandt ;-) og en rigtig god sommer til Dig også! /Grosen Friis |
Når du skriver Tilmeld dig... og vind har du så på et eller andet plan ikke lovet at man vinder blot man tilmelder sig? Burde den korrekte formulering ikke være Tilmeld dig... og deltag i konkurrencen om at vinde... ? Blot noget jeg til tider studser over, da den første formulering jo som sådan er et løfte om at man vinder. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hej Nicolai Lønne Tak for Din tilbagemelding, jo, det kan der bestemt godt være noget om! Desværre kan jeg ikke nå at ændre teksten i min post! Men jeg vil da huske på det, hvis jeg skriver om konkurrencen i andre sammenhænge! /Grosen Friis |
|
![]() Har blot flere gange tænkt, at det er en underlig og små-forkert formulering og nu havde jeg chancen til at fortælle det til en af dem som gør det... så ku' jeg ikke lige lade være (jeg er nok blevet småskør i varmen ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hej Nicolai Det kender jeg nu også godt selv til, jeg er lige ved at koge over indvendig, hvis folk skriver eller siger ''Bekræftigelse'' eller ''Bekræftige''. Det er der efterhånden flere og flere der siger, men disse ord er forkerte og findes slet ikke ;-) (Man skal naturligvis bruge ''Bekræftelse'' og ''Bekræfte'') ;-] /Grosen Friis |
![]() Og endnu værre: Alle vil tale omkring noget, informere omkring noget osv. osv. Man kan IKKE tale omkring et emne, men man kan gå omkring en lygtepæl eller sidde omkring et bål. Nå - men jeg vil bare bekræftige, at det er fedt, at du holder et arrangement omkring noget med Jantelov. Vi får vel bidler at se? Held og lykke! ![]() |
Ha ha ;-) Tak! Hej Thomas R Der kommer ikke kun bidler, jeg planlægger at få TV-E i Esbjerg til at komme og filme omkring dagen og interviewe udstillerne og de besøgende! Udsendelsen bliver så kort efter JanteKur sendt på TV-E (Kører i ring en hel uge). Der bliver derudover også lavet en special version af udsendelsen, som kan lægges ud på JanteKurs hjemmeside. Men det bliver først aktuel, når udsendelsen er færdig med at køre på TV-E. /Grosen Friis |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)