Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind en hjemmeside - Tilmeld dig til JanteKur

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:35
Hej Grosen

Så nu har jeg fået mig tilmeldt,
og som du nok kan se vil det endda være fedt hvis jeg vandt hjemmesiden ;)

God sommer

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 12:40
Så nu har jeg fået mig tilmeldt, og som du nok kan se vil det endda være fedt hvis jeg vandt hjemmesiden ;)

Hej Ida

Tak for Din tilmelding til JanteKur, ja det kunne da være fedt, hvis det lige var Dig der vandt ;-) og en rigtig god sommer til Dig også!

/Grosen Friis

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:03
Off topic:
Når du skriver Tilmeld dig... og vind har du så på et eller andet plan ikke lovet at man vinder blot man tilmelder sig?
Burde den korrekte formulering ikke være Tilmeld dig... og deltag i konkurrencen om at vinde... ?

Blot noget jeg til tider studser over, da den første formulering jo som sådan er et løfte om at man vinder.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 14:51
Når du skriver Tilmeld dig... og vind har du så på et eller andet plan ikke lovet at man vinder blot man tilmelder sig? Burde den korrekte formulering ikke være Tilmeld dig... og deltag i konkurrencen om at vinde... ?

Hej Nicolai Lønne

Tak for Din tilbagemelding, jo, det kan der bestemt godt være noget om! Desværre kan jeg ikke nå at ændre teksten i min post!

Men jeg vil da huske på det, hvis jeg skriver om konkurrencen i andre sammenhænge!

/Grosen Friis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Det er en meget normal formulering, den vil jeg godt mene, at man kan tillade sig. En hurtig søgning på Google, viser da også at den er meget brugt.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:32
Jeg tvivler nu også selv på, at jeg ville komme langt med et krav om at vinde blot på baggrund af denne formulering.
Har blot flere gange tænkt, at det er en underlig og små-forkert formulering og nu havde jeg chancen til at fortælle det til en af dem som gør det... så ku' jeg ikke lige lade være (jeg er nok blevet småskør i varmen )

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 19:37
Har blot flere gange tænkt, at det er en underlig og små-forkert formulering og nu havde jeg chancen til at fortælle det til en af dem som gør det... så ku'' jeg ikke lige lade være

Hej Nicolai

Det kender jeg nu også godt selv til, jeg er lige ved at koge over indvendig, hvis folk skriver eller siger ''Bekræftigelse'' eller ''Bekræftige''.

Det er der efterhånden flere og flere der siger, men disse ord er forkerte og findes slet ikke ;-) (Man skal naturligvis bruge ''Bekræftelse'' og ''Bekræfte'') ;-]

/Grosen Friis

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:55
- eller folk der siger: "Bidler" i stedet for billeder

Og endnu værre: Alle vil tale omkring noget, informere omkring noget osv. osv. Man kan IKKE tale omkring et emne, men man kan gå omkring en lygtepæl eller sidde omkring et bål.

Nå - men jeg vil bare bekræftige, at det er fedt, at du holder et arrangement omkring noget med Jantelov. Vi får vel bidler at se?

Held og lykke!
Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 09:46
Nå - men jeg vil bare bekræftige, at det er fedt, at du holder et arrangement omkring noget med Jantelov. Vi får vel bidler at se?

Ha ha ;-) Tak!

Hej Thomas R

Der kommer ikke kun bidler, jeg planlægger at få TV-E i Esbjerg til at komme og filme omkring dagen og interviewe udstillerne og de besøgende! Udsendelsen bliver så kort efter JanteKur sendt på TV-E (Kører i ring en hel uge). Der bliver derudover også lavet en special version af udsendelsen, som kan lægges ud på JanteKurs hjemmeside. Men det bliver først aktuel, når udsendelsen er færdig med at køre på TV-E.

/Grosen Friis

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)