Hej Amino'er vil høre om der er behov for at lave et system med distribution af pakker til Sverige og Finland... Jeg er i kontakt med et svensk distributionsfirma, og vi gerne høre om der er et behov for at udvikle et koncept med distribution til Sverige .. Hvad er man parat til at betale for en forsendelse... Og hvad med det øvrige Europa - er der også et behov for forsendelser til det øvrige Europa.. Hilsen Scandi-Parcel |
SCANDIEURO:Hvad er man parat til at betale for en forsendelse...
Senere på året udvider vi vores nethandel med en svensk version. Jeg ved at der er andre herinde der pønser på at gøre det samme.
Hvad man er parat til at betale - tja her er du vel nødt til at undersøge markedet og se hvad andre tager for det. Når tiden kommer, så vil jeg nok indhente mere end 1 tilbud, og her vil prisen da - bl.a. - have en betydning.
Vi overvejer også - som alternativ - at bruge et svensk lagerhotel, især hvis det viser sig at det bliver for dyrt at sende noget fra DK-sverige. Jeg har dog ingen anelse om prisniveauet. Det vil da være bedre hvis du kunne give os nogle priseksempler - så skal vi nok fortælle om vi mener de er reelle
Hilsen Morten