Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præsentation

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Med jer

Jeg er ikke sikker på, at det er det korrekte sted at ligge dette, men nu bliver det altså her :) Jeg faldt tilfældig siden og har bare på en kort tur herinde allerede fået super mange rigtig gode tips og ideer! Og nårman tager må man jo også give - eller ihvertfald forsøge at bidrage til debatten :D

Jeg ejer web-shoppen www.narrestreger.dk, hvor jeg sælger børnetøj og tilbehør og jeg åbnede den  i maj i år. Det har længe været en drøm at blive selvstændig og pludselig var det rette tidspunkt der bare! Jeg glæder mig til at deltage i debatten og håber at jeg også kan bidrage med noget trods min ringe erfaring indenfor iværksætteriet :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 00:00
Hej Dinna

Vil lige hilse dig VELKOMMEN her til AMINOERNE :)

Her er mange gode råd at hente...og nogle rigtigt søde, rare og hjælpsomme folk...

Og TILLYKKE med åbningen af din butik...fra en kollega

Vi er vist snart flere børnetøjs butikker herinde...dejligt!

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 05:41
Hejsa!

Der skal da også lige lyde et vekommen fra mig af... der er efterhånden et par stykker herinde der sælger børnetøj..så det burde da nok være muligt for dig at få lidt erfaringsudveksling :-)

Held og lykke med shoppen!

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 16. Jul 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:40
Hej Pia og Mette

Mange tak for jeres hilsen 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:06
Hej Dinna

Så vil jeg som en af de andre web-shops også byde dig velkommen. Håber vi kan bruge hinande konstruktiv når vi nu er flere.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:34
Hej Dinna

Jeg vil også gerne byde dig velkommen til både branchen og amino. Begge steder kan "spise" al din tid, give dig "aha" oplevelser. Udfordre din viden, teste din tålmodighed og mange, mange andre ting, -men én ting er sikkert.. Det er smadder sjovt og lærerigt  Så bare klø på begge steder..

Et stort held og lykke med din butik og jeg syntes altså at du har et rigtigt fedt og anerledes Topbanner

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)