Hej Aminoer. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lidt respons(feedback) på PmIndustry.dk , og få evt. lidt fif til hvad der kunne være godt at lave om eller bygge videre på. Eller blot få at vide hvilke gode ting i ser på siden. Ser frem til at høre fra jer!! Mvh Lars Mathiesen |
Hej Lars
Det første jeg bemærkede på din side var at den lider under en lidt blandet designstil (det er muligt at siden er anderledes ud i Internet Explorer - jeg har kun testet med Firefox). Jeg synes der er mange ting der skal rettes op på i designet, og jeg vil blot nævne nogle få.
- Din "skygge/kant" på siden spiller ikke så godt sammen med den hvide baggrund.
- Når resten af siden er centreret (og ikke fylder hele sidens bredde), så synes jeg det ser fjollet ud at bunden af siden fylder hele sidens bredde og iøvrigt også er med hvid baggrund og tynd sort kant i toppen.
- Menuen er ikke helt optimal med en forholdsvis lys orange baggrund og hvid skrift.
- Billedet i toppen kunne godt være mere interessant og sælge din virksomhed bedre. Desuden ville jeg skifte det på hver side eller helt fjerne det fra undersiderne, så det udelukkende er på forsiden.
- Din side validerer ikke hos W3C og der ser ud til at være ret stor forvirring i dine meta-tags.
Indholdet vil jeg ikke gøre så meget ud af at vurdere, men blot konstatere at du da får præsenteret din virksomhed. På kontaktsiden kunne du overveje at lave en kontaktformular. Desuden synes jeg du skal udnytte bredden (eller mangel på samme) på siden bedre, så dine sider ikke bliver så lange. Igen kan kontaktsiden bruges som eksempel.
Men det er jo nok også en side du har lavet selv, og det bærer det selvfølgelig præg af. Jeg synes dog du har nogle gode elementer på siden, de kunne bare godt laves mere professionelt.
Held og lykke med det