Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger arbejde som programmør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København/Charlottenlund
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg startede mit eget freelance-arbejde i primo 2008, hvor jeg og en designer udviklede hjemmesider til andre kunder. Han sørgede for at lave et design til hjemmesiden og jeg programmere alt. Jeg startede med at udvikle et CMS-System som start og så med tiden har jeg udviklet det efter hver kundes behov (GRATIS) og systemet er blevet større og større med tiden, og med flere og flere muligheder.

Jeg kan programmere i: PHP, HTML & CSS, ikke så meget Javascript, men lidt. Jeg kan også designe sådan mere eller mindre, men jeg har nu bestemt mig for at sætte fuld ind for programmering da det er det, som interesserer mig mest, og jeg ønsker at have så lidt med design som muligt, men jeg kan godt hjælpe med noget hvis der opstår problemer el.l.

Grunden til jeg så skriver her inde er fordi jeg ikke længere ønsker at være "selvstændig freelancer" men jeg gerne vil arbejde hos nogen, i stedet for folk arbejder hos mig.

Indtil videre har jeg fået 3500,- pr. CMS-system, og jeg ønsker stadig at forsætte denne pris/hæve den. Systemet er færdigt på forhånd jeg installere det bare når det design jeg skal installere det på, er færdigt (hvis du forstår) - det tager som regel kun få timer at indsætte og klargøre et CMS-System på en hjemmeside, og jeg tilbyder hurtigt respons på email. Jeg laver også gerne skræddersyet løsninger, og gratis programmeringer til "vores egen" hjemmeside.

Hvis lige netop du mangler en freelancer programmør til dít firma så er du velkommen til at prøve systemet ud, og du er også velkommen til at kontakte mig (post@constantsolutions.dk).

Læs mere på: www.constantsolutions.dk

p.s. Jeg ville også indskyde at jeg har 2-4 jobs som jeg ønsker at flytte med over til Jer (nogle designs og et par cms-systemer), og så ønsker jeg også at flytte mine tidligere kunder over til Jer, da jeg ved nogle af dem gerne vil have ombygget noget på deres design / programmeringer.

Hav en forsat god dag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14

Hej

Vi forventer snart at skulle ansætte en programmør mere, kan du ikke sende dine kontaktinfo henning@wogw.dk, så vil vi kontakte når det bliver aktuelt.

Fra København/Charlottenlund
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:25

Jeg har sendt dig en mail.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)