Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I morgen er det slut .... jeg er tvunget til, at lukke en velfungerende og overskudsgivende forretning

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

For 2 år siden startede jeg NetMama. dk op. Det er lige så stille blevet til en god forretning, som giver er fint overskud.

Dengang valgte jeg Surftown som udbyder. Det har nu vist sig, at de bliver grunden til, at jeg må lukke ned i morgen.

Efter noget tid som kunde hus ST fik jeg problemer med betalings løsningen. Jeg har talt langt og meget med deres support, og for et par måneder siden "indrømmede" de, at der var store problemer med løsningen. Jeg fik samtidig at vide, at de arbejdede på, at finde et alternativ.

Det fandt de så. For 14 dage siden fik jeg besked om, at jeg havde indtil 1. april, til at lægge en ny betalingsløsning på. De skulle nok hjælpe hvis der var problemer, og de kunne endda tilbyde QuickPay gratis i 6 måneder. Fint, jeg registrerede mig som kunde hos QP, og gik i gang med at bruge mine nattetimer på installation og ikke mindst test-test-test.

Nu er vi nået til dagen før nedlukning, og QP virker stadig ikke i min shop. ST har ikke villet hjælpe. De vil kun være behjælpelige, hvis jeg lagde QP overnpå en helt ren installation af OsCommerce (som min shop bygger på), og selvfølgelig har jeg customiseret, for at få den shop jeg ønsker....det har derfor kostet mange, lange nattetimer, hvor jeg har prøvet at få det til at virke, men uden held.

ØV - ØV - ØV.

-Hanne

NetMama.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 17:19

Håber der er nogen søde aminoer der kan hjælpe her.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:21

Hej Hanne

Det er da noget værre rod, men jeg synes det er hårdt at give Surftown skylden.

De tilbyder hjælp med basal opsætning, de giver ingen garanti for at din shop holdes kørende.

Jeg forstår du er ærgelig, men tænkt på at ST også driver en forretning, og det er der ingen grund til at ødelægge af..

Tilmeldt 13. Aug 08
Skrevet kl. 17:27

gweb:

Hej Hanne

Det er da noget værre rod, men jeg synes det er hårdt at give Surftown skylden.

De tilbyder hjælp med basal opsætning, de giver ingen garanti for at din shop holdes kørende.

Jeg forstår du er ærgelig, men tænkt på at ST også driver en forretning, og det er der ingen grund til at ødelægge af..

Jeg syntes heller ikke jeg giver Surftown skylden, men det er ærgerligt at de ikke har giver lidt mere tid, til at få en ny løsning til at køre :-(

NetMama.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:55
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:10

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 13. Aug 08
Skrevet kl. 18:10

gweb:

Er det surftown der lukker din hjemmeside?

Min side bliver ikke lukket ned, men fra i morgen kan man ikke længere betale med nogen former for betalingskort. Kunden kommer fint videre til et betalings vindue, men ordren lægges ikke ind, og kundens indkøbskurv bliver ikke tømt.

...jeg er ved at prøve at lave en midlertidig workaround, som går på, at jeg selv indtaster alle ordrer inklusive kundeadresser. Jeg har fundet ud af, at få en mail tilsendt med de oplysninger, efter kunden har betalt.

Det er ikke holdbart i længden, og giver anledning til alt for mange fejl, men jeg kan i det mindste køre videre. Så håber jeg i mellemtiden at finde en person, som kan hjælpe mig med at løse de problemer der er - eller til at bygge min butik op forfra, et helt andet sted.

Mvh,

Hanne

NetMama.dk

Tilmeldt 13. Aug 08
Skrevet kl. 18:12

NetMama.dk

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 18:52

Hej Hanne,

Vi laver rigtig mange løsninger med OSCommerce og Quickpay. Vi kan da godt hjælpe dig. Men er det fordi du selv vil lave løsningen og kigger i koden, eller har du ikke kunnet finde en programmør til at hjælpe dig?

Du er velkommen til at kontakte mig omkring det, hvis du skal have hjælp. Jeg sidder her i aften.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 18:56

Vi har rigtigt meget erfaring med webshops

Smid mig en mail thomas@aboutweb.dk så skal vi nok hjælpe dig

Mvh Thomas

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)