For 2 år siden startede jeg NetMama. dk op. Det er lige så stille blevet til en god forretning, som giver er fint overskud. Dengang valgte jeg Surftown som udbyder. Det har nu vist sig, at de bliver grunden til, at jeg må lukke ned i morgen. Efter noget tid som kunde hus ST fik jeg problemer med betalings løsningen. Jeg har talt langt og meget med deres support, og for et par måneder siden "indrømmede" de, at der var store problemer med løsningen. Jeg fik samtidig at vide, at de arbejdede på, at finde et alternativ. Det fandt de så. For 14 dage siden fik jeg besked om, at jeg havde indtil 1. april, til at lægge en ny betalingsløsning på. De skulle nok hjælpe hvis der var problemer, og de kunne endda tilbyde QuickPay gratis i 6 måneder. Fint, jeg registrerede mig som kunde hos QP, og gik i gang med at bruge mine nattetimer på installation og ikke mindst test-test-test. Nu er vi nået til dagen før nedlukning, og QP virker stadig ikke i min shop. ST har ikke villet hjælpe. De vil kun være behjælpelige, hvis jeg lagde QP overnpå en helt ren installation af OsCommerce (som min shop bygger på), og selvfølgelig har jeg customiseret, for at få den shop jeg ønsker....det har derfor kostet mange, lange nattetimer, hvor jeg har prøvet at få det til at virke, men uden held.
ØV - ØV - ØV.
-Hanne |
Håber der er nogen søde aminoer der kan hjælpe her.