Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FAKE ordrer :argHhhh:

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Nemlig Marcel!

Her Århus...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:48
Ud over at det er svært at få oplysninger om hvem der sidder på en given IP, så er det uhyggelig nemt at "ændre" sin IP adr.. Der findes programmer der kan gøre det ved et enkelt klik. Vupti, så sidder jeg i Kina, nyt klik = sverige osv..
SÅ IP er langtfra en sikker måde at finde en person på mere.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:57
Dato: 7/16/2006 12:47:47 PM Forfatter: Dimitri Hardorff Ud over at det er svært at få oplysninger om hvem der sidder på en given IP, så er det uhyggelig nemt at ''ændre'' sin IP adr.. Der findes programmer der kan gøre det ved et enkelt klik. Vupti, så sidder jeg i Kina, nyt klik = sverige osv..
SÅ IP er langtfra en sikker måde at finde en person på mere.

ÆV  

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 13:05
Nu har jeg en del PA IP''er...
Har adresse m.m. på dem... så det er ikke svært at finde mig :)
Ville dog gerne havde en stak PI IP''er :P

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:06
Dimitri, det er ikke så svært at tjekke om en bruger kommer via en åben proxy server. Mange ecommerce systemer blokerer faktisk allerede for den slags, da det ofte er netop fakes der kommer den vej. Hvis IP''en derimod kommer fra Cybercity eller TDC kan du være så godt som 100% sikker på at det er en af deres kunder. At "hacke" sig ind på fremmede IP adresser er ikke let, og kaldes vist normalt for "IP-Spoofing". Det er hamrende ulovligt, og de få der kan den slags, og er villige til at misbruge det, bruger det ikke til at bestille for 18.000 kroners børnetøj - de bruger det til bankrøverier og industrispionage i millardklassen :)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 13:08
Dato: 7/16/2006 1:05:02 PM Forfatter: Ken Krejlgaard Poulsen Nu har jeg en del PA IP''er...

??? øhhh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:09
Jeg ved at der er nogle sider der har blokeret for brugen af det, men rigtig mange sider tillader det endnu... Om det er svært at gennemskue af en erfaren bruger, skal jeg ikke kunne sige, men for en alm. bruger som jeg, vil jeg have svært ved det.
Uha Mikkel, alt det med det ulovlige, det er noget gris!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 16:10
Dato: 7/16/2006 1:07:54 PM
Forfatter: MILLA-PETIT
Dato: 7/16/2006 1:05:02 PM Forfatter: Ken Krejlgaard Poulsen Nu har jeg en del PA IP''er...

??? øhhh

Bare kort... PA IP''er er IP''er man låner af sin ISP....
PI er IP''er man kan flytte fra ISP til ISP...
Jeg har bare min adresse på dem jeg bruger...

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 17:20
Hej Pia

Ja, det er TRÆLS, men desværre nok noget, som vi netshops skal igennem?!? Ihvertfald er der mange, som har prøvet det, mig selv inkl. Jeg sender ALDRIG en ordre, som er indgivet med bankoverførsel, uden at pengene er på min konto. -og det gør du så heller ikke og det må være sådan at man gør det.

Jeg snakkede med politiet om det og de sagde som Mikkel, -og er det små beløb, så er det også et stort maskineri at sætte igang. Så dette er bare endnu en opfordring til at være på vagt ved "mærkelige" ordre.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 17:31
Hej Majbrit!

Jeg er ked af, at du også har fået sådanne nogle ordrer ind

For det er virkelig træls, som du siger!

Jeg går heller aldrig i gang med fremstillingen - før pengene er registreret, når vi taler om bankoverførsel...

Ydermere "fik" vi på denne ordre 2 dage til at få fremstillet en betragtelig mængde modeller (det glemte jeg lige i farten)!

Og der står tydeligt under vore betingelser, at vi skal bruge fra 3-5 hverdage...

Så den lugtede allerede der ;)

Et lille P.S. Pengene var heller ikke på kontoen, som der stod, at man havde overført ;)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)