Nemlig Marcel! Her Århus... |
FAKE ordrer :argHhhh:
SÅ IP er langtfra en sikker måde at finde en person på mere. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
ÆV ![]() ![]() |
Har adresse m.m. på dem... så det er ikke svært at finde mig :) Ville dog gerne havde en stak PI IP''er :P |
|
??? øhhh ![]() |
Uha Mikkel, alt det med det ulovlige, det er noget gris! |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Bare kort... PA IP''er er IP''er man låner af sin ISP.... PI er IP''er man kan flytte fra ISP til ISP... Jeg har bare min adresse på dem jeg bruger... |
Hej Pia Ja, det er TRÆLS, men desværre nok noget, som vi netshops skal igennem?!? Ihvertfald er der mange, som har prøvet det, mig selv inkl. Jeg sender ALDRIG en ordre, som er indgivet med bankoverførsel, uden at pengene er på min konto. -og det gør du så heller ikke og det må være sådan at man gør det. Jeg snakkede med politiet om det og de sagde som Mikkel, -og er det små beløb, så er det også et stort maskineri at sætte igang. Så dette er bare endnu en opfordring til at være på vagt ved "mærkelige" ordre. |
Hej Majbrit! Jeg er ked af, at du også har fået sådanne nogle ordrer ind For det er virkelig træls, som du siger! Jeg går heller aldrig i gang med fremstillingen - før pengene er registreret, når vi taler om bankoverførsel... Ydermere "fik" vi på denne ordre 2 dage til at få fremstillet en betragtelig mængde modeller (det glemte jeg lige i farten)! Og der står tydeligt under vore betingelser, at vi skal bruge fra 3-5 hverdage... Så den lugtede allerede der ;) Et lille P.S. Pengene var heller ikke på kontoen, som der stod, at man havde overført ;) |