Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kurerkørsel fra Frankrig til Danmark.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en maskine stående i 45130 Meung-sur-Loire i Frankrig, som jeg gerne vil have til Aalborg.

Hvem kan hente den, og give en god pris på dette. ? Den skal afhentes mellem 5.april og 17.april.

Maskinen er ikke pakket ind, men kan løftes med normal palleløfter. Maskinen vejer 2000 kg, og fylder 2,0m x 1,5m x 1,5m (B x H x D)

mvh. Casper

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 02:11

Bare så du lige ved det langt de fleste palleløfter har en max. belastning på 1.000 kilo. Elhunde (el plalleløfter) kan som reglen klare 1.500 kilo. Mange små gaffeltruck kan max. løftet et ton eller 1½ ton.

Så du kan måske løbe ind i et problem omkring din maskine.

Venligst

René Buch

Fra herning
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:34

Der er altså mange gaffeltruck der kan løft 2½ ton.. Så det er nok ikke det der er problemet.

Prøv www.alpi.dk tror de kan hjælpe dig med problemet.

mv. Henrik M

Mvh Henrik Mathiesen

HLM Group

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:41

Naturligvis er der det, men ville bare dele lidt af mine mange års erfaringer, så du kan være på forkant med evt. udfordringer. Det var på ingen måde negativt ment. Jeg har bare selv stået med en vare der skulle læsses af eller på hvor der ikke var det rigtige udstyr til dette, og en lastvogn er ikke billige at have til at holde og vente på at blive læsset af.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12863
Skrevet kl. 15:43

Hej

Hvorfor skal det være kurerkørsel? 

Hvis de på stedet har en palleløfter vil de fleste speditører kunne klare det deres normale fragtlastbiler, hvilket vil gøre det langt billigere end en kurer kørsel.

Prøv evt at spørge DSV hvad de skal have for sådan en opgave.

Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:11

Det må gerne være andet end kurerkørsel, da jeg naturligvis gerne vil have fragten så billig som muligt. Problemet kan dog være at der ikke altid er bemanding der hvor maskinen skal hentes, men det finder jeg nok ud af.

Jeg vil prøve at høre DSV.

Tilmeldt 9. May 08
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:43

En varevogn må max laste 1600Kg så det skal være en lastbil

MVH

John

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)