Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til lobby-arbejde/promotion ifm. lokalpolitisk valg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine gode venner er lokalpolitiker - og har bedt mig lægge hovedet i blød for at garantere ham et genvalg til næste valg til lokalpolitik.

Jeg behandler opgaven som var jeg betalt for det - det er jeg ikke - og bliver det heller ikke - og eftersom min ven matcher mig på rigtig mange præferencer ville det heller ikke være fremmed for mig at tale hans sag - eller skaffe ham muligheder for at blive set og hørt; det skyldes bl.a. at vi begge er familiefædre, med små børn - og begge tænker nogenlunde ens.

Samtidig er jeg af den holdning at ens partifarve ikke på samme måde skal/eller bør have vægt i lokalpolitik - da det gerne/skal være sådan at man er lokalpatriot UANSET politiske tilhørsforhold - alt andet end lige er det min overbevisning at man skal arbejde på at skabe absolut bedste rammebetingelse baseret på DIALOG med øvrige "byrødder" som hver især byder ind med erfaringer, bud og spidskompetencer.

Bottomline, søger igennem dette forum ideer og bud på effektive redskaber og ideer til at fremme de budskaber som min ven gerne vil vælges på.

Nu er det ikke fremmed for mig at ty til online ressourcer som eks. Facebook og Twitter - og har her en masse ideer og indgangsvinkler til at skabe en dialog mellem min ven og vælgerne.

Men hvis nu du skulle hjælpe DIN ven til valg... hvor ville du så gribe fat?

Vh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)