Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AG GROUP A/S - meget underligt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Var inde på tast-selv på skats hjemmeside igår, for at inberette en B-indkomst og ser så på min selvangivelse at jeg står til at have modtaget en indtægt på 2.163 kr. fra et firma der hedder AG GROUP A/S, men da jeg intet kender til dette firma, søger jeg på det på nettet og ser at det er en køreskole,d er ligger i Charlottenlund!

Har intet haft at gøre med dette firma, så ringer på det angivne nummer og får fat i en, der kan fortælle mig at firmaet er gået konkurs og at det nu er et radiofirma.

Han har ingen oplysninger om mig i sit system, så jeg ringer til SKAT, som også synes det er meget underligt og beder mig om, at skrive en mail, hvor jeg udtrykkeligt angiver at jeg ingen indkomst har fået fra dette firma, så vil de gå videre med sagen.

Er det ikke meget mystiskt?

Og er der andet jeg kan gøre på stående fod?

På forhånd tak.

Hilsner LOne

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 11:58

Meget Mystiskt....

Søgte igår på google og fandt en masse links til AG GROUP A/S, som jo var en køreskole, men søger så igen idag og kan intet se på google ang. dette firma....

Det bliver mere og mere underligt det her....

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 12:14

Prøv samme søgning på AG Group ApS så kommer der resultater, men søger du i cvr, er AG Group ApS en tøjforretning, ser ud til køreskolen havde navnet A.G. Group ApS. Men er tætte navne, må man sige.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 12:22

Ahhhhhh, takker for at  have redet trådene ud fra mig.

Jeg har nu undersøgt sagen nærmere og har fundet ud af at det er det der før i tiden var fashionfactory.com

Og der har jeg rigtigt nok været ansat i en kort perioede.

Så nu stememr tingene, men ja AG GROUp APS og A.G. GROUP aps er da helt vildt ens navne og ikke noget at sige til at jeg blev forvirret.

Takker endnu engang.....

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 12:25

Velbekom, så er det bare med at få sendt nogle flødekager til SKAT Smile

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)