Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afbudsrejse - men hvor?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære Aminoer,

Kæresten og jeg har begge taget fri her fra mandag og 14 dage frem. Vi havde regnet med at få en afbudsrejse - men det ser ikke ud det er helt til!

Har I en god ide til hvordan den slags kan skaffes? Gerne med afrejse fra København eller Malmø - og helst ikke meget mere end 3.000 pr. snude.

Vi vil jo gerne et sted der har en smule historie, så en græsk ø eller noget i den stil ville jo være lækkert.

Vi har kigget på Mytravel - både dansk og svensk. Samt Apollo og meget andet. Men det ser ikke ud til det er til at finde.

Kom med jeres guldkorn

På forhånd tak.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:17
Hej

Jeg har lige skrevet en besked til dig.

Mvh Ilse

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:18

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:18
Hej Kristian

mit første råd er, at gribe telefonen fremfor at tjekke nettet. Det er langt fra alle resjer de når at ligge ud (og måske gider). Et andet råd er at pakke kufferten og tage ud i lufthavnen, så er der ofte mulighed for at komme afsted. Den sidste er lidt risky, men kender flere der har gjort det med held og ingen der har måttet tage hjem uden en rejse!

God Ferie!

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:23
Er igang med at ringe rundt, men det virker godt nok som om alle er lagt ud :-(

Er du sikker på det med lufthavnen? Vi har spurgt de steder vi har ringet - og de har alle sagt det ikke er muligt.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:26
Kender 2 der har gjort det i Billund og en enkelt der har gjort det i kastrup. Det er nok noget sværre i KBH fremfor jylland, men det kræver selvfølgelig også lidt humor hvis det ikke lykkedes. Ville ikke selv kunne leve med usikkerheden.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:52
Hej Kristian

Sidste år kom en af mine kolleger meget billig på ferie på en afbudsrejse hun havde fundet på Tekst-TV.

Håber du har heldet med dig.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 17:23

Kristian

Jeg har selv med godt resultat brugt www.bll.dk  klik på her og nu charterrejser. 

kan du finde noget her, slipper du også for at skal have bagagen gennem Kastrup

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:04
Hejsa

Jeg ser du søger ferie.

Jeg sku ha været afsted med nogle venner som er gået fra hinanden og jeg vil helst af med rejsen end tage alene afsted.

Det drejer sig om 2 billetter til Mallorca, Alcudia på hotel Piscis i 7 dag All Inclusive. Afrejsen er lørdag d. 30.06.2007 kl. 21.45 fra København. Normalprisen på rejsen er 6000,- kr pr person (ialt 12.000,-), men jeg vil gerne bare af med dem, så prisen nu er 8000,- kr for 2 personer.

Mit tlf. nr. er 2515 6564

Håber det har interesse.

Mvh Mie

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:36
Hej Kristian.

Gå ind på www.rejseliv.dk og kig under kategorien Restpladser. Der er altså stadig en del afbudsrejser at finde. Har selv lige været afsted til Sicilien for 1200 kr. pr. person på et 4 stjernet hotel. Det er sgu billigt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)