Jeg har siddet og arbejdet lidt med at lave en hjemmeside til salg af Aloe Vera Produkter. Det er en standard shop fra DanDomain, men der er sikkert alligevel ting, som kan laves bedre. Adressen bliver www.aloe-verabutikken.dk, men den er ikke lagt ud endnu, så I får lige et midlertidigt link: http://544949.shop07.dandomain.dk/ Mvh. Lone |
Hej Lone,
Ja der er ting der kan gøres bedre - meget bedre. Kan se du har forsøgt at komme væk fra deres standard design, hvilket også er lykkedes ganske godt. Men resultatet er langt for optimalt. Mit umiddelbare indtryk er at det er langt fra et professionelt firma der er bag, og da der findes masse af disse shops tror jeg ikke brugeren er mere end et øjeblik om at surfe vidre.
1. Din vare har en rigtig flot emballage, etikette. Prøv at se om du ikke bedre kan få denne frem på siden. Så vil folk opleve en genkendelighed som de kan lide.
2. Drop comic sans skriftypen, den usender virkelig useriøse signaler. Benyt Arial eller Verdana
3. Prøv at lave venstre og højre side i samme farve. En lysegrå eller lysegrøn farve og så benyt blot billedet i toppen.
4. Lav en top med logo osv.
5. Fjern "Dandomain WebShop system v. 5.0 2004
Prøv at kigge på www.bodylab.dk som jeg har haft en finger med i. De benytter også Dandomainsshop løsning, men har udnyttet det noget bedre.