Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ros & Ris modtages

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:57
Hej Lone,

Ja der er ting der kan gøres bedre - meget bedre. Kan se du har forsøgt at komme væk fra deres standard design, hvilket også er lykkedes ganske godt. Men resultatet er langt for optimalt. Mit umiddelbare indtryk er at det er langt fra et professionelt firma der er bag, og da der findes masse af disse shops tror jeg ikke brugeren er mere end et øjeblik om at surfe vidre.

1. Din vare har en rigtig flot emballage, etikette. Prøv at se om du ikke bedre kan få denne frem på siden. Så vil folk opleve en genkendelighed som de kan lide.

2. Drop comic sans skriftypen, den usender virkelig useriøse signaler. Benyt Arial eller Verdana

3. Prøv at lave venstre og højre side i samme farve. En lysegrå eller lysegrøn farve og så benyt blot billedet i toppen.

4. Lav en top med logo osv.

5. Fjern "Dandomain WebShop system v. 5.0 2004

Prøv at kigge på www.bodylab.dk som jeg har haft en finger med i. De benytter også Dandomainsshop løsning, men har udnyttet det noget bedre.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 19. Jun 06
Skrevet kl. 14:00
Hej Kristian

Tak for kritikken. Jeg har nu forsøgt at ændre nogle ting, heriblandt skrifttypen - jeg synes selv jeg har ramt nogle rigtige farver, men det er nok en smagssag.

Jeg arbejder lige lidt videre og håber så på at ramme det perfekte resultat.

Mvh. Lone

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:12
Det er blevet bedre, men synes stadig der lige er et par ting jeg vil tage fat i:

1. Synes den nye baggrundsfarve er god - men benyt den blot i højre og venstre side. Brug en hvid i selve indholdsfeltet og produkt menuen burde du så lave en trejde nuance måske. Alt flyder for meget lige nu. Alt for uoverskueligt hvor hvad slutter og hvad starter.

2. Gør menu teksten mindre, så kategorier ikke fordeler sig over to linier

3. Ha'' indkøbskurven som før. Ude i siden, fjollet et bruge så meget plads på den som du bruger nu.

4. Ha'' dine kontakt oplysninger i bunden af siden, altså ikke blot din webadresse, men postadresse, email, telefon nummer osv.

5. Prøv at se under vilkår, betil og søgning. Din tekst har en lidt skæv nuance i forhold til baggrund. Måske du skal lave alt tekste mørkegrønt og så have den hvide baggrund som før forslået.

6. Ved ikke hvad du har lavet i visning af produkter i kategorier. Der er et underligt tom rum før produkterne starter.

7. Du burde forsat lave en form for topbanner. Og ikke "blot" billedet der gentager sig to gange.

God arbejdslyst.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 19. Jun 06
Skrevet kl. 15:19
Så har jeg rettet lidt i farverne.

Jeg aner ikke hvorfor der kommer sådan en hvid skærm inden varekortet kommer - synes ikke jeg har rodet med noget der ??? - har du noget forslag til hvor jeg kan rette det ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:36
Hmmm - ja. Synes nu stadig ikke farverne er helt gode, men det er jo en subjektiv ting.

Grunden til mellemrummet er at du har sat en top margin på 100 px. Den skal sættes ned til 10 eller 0 som desginet ser ud lige nu.

Jeg vil lige tilføje at jeg for 1.600 + moms, kan trimme din shop fuldstændig for få den til at fremstå professionel.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:15
Hej Lone

Meget spændene shop du har. Jeg vil da gerne komme med et par kommentarer. Når jeg handler på nettet, så vil jeg meget gerne vide hvem det er jeg handler med. For mig behøver der ikke være et billede, men lidt om personen bag shoppen.

Øverst på på min skærm (beklager, men jeg ved ikke hvad det hedder) der står der Den gamle Lade. Kunne forestille mig at det er fordi det endnu er en demoversion, men husk at det bliver ændret.

Jeg kunne måske også godt tænke mig en nærmere beskrivelse af produkterne. De fleste kender nok Aloe Vera, men hvorfor skal vi købe det lige præcis ved dig. Og hvad er indholdet udover Aloe Vera. Skulle jeg købe til små børn, så ville jeg gerne vide hvilke andre stoffer der er i produkterne.

Men ellers synes jeg siden ser rigtig flot ud.

Held og lykke med projektet.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 19. Jun 06
Skrevet kl. 20:31
Hej Kristian

Tak for tilbuddet - om at lave en ordentlig shop til mig - jeg tænker lige over det. Jeg har det nemlig bedst med at jeg selv laver tingene men måske vender jeg tilbage.

Hej Lene

Ja, du har ret - der skal nogle flere oplysninger på - det har jeg det også selv bedst med når jeg handler på nettet, så jeg må lige få mit navn etc. på. Angående produkterne har du jo også ret - vi vil alle helst vide præcis hvad vi smøre os selv og især vores børn ind i. Jeg må lige ha fat i producenten og få det nøjagtige indhold. Grunden til at jeg er gået i gang - eller rettere - regner med at gå igang med at forhandle de hersens Aloe Vera produkter er min 2-årige søns børneeksem. Vi har prøvet diverse fedtcreme og endda noget hormoncreme - fedtcremen virker ikke det helt vilde - hormoncreme virker så længe man bruger den, men det er jo ikke noget stads jeg har lyst til at smøre ham ind i i længere tid og så var det vi faldt over noget Aloe Vera, så nu får han drinking gel 2 gange om dagen og bliver smurt i concentrate cream og det ser altså ud til at virke samtidigt med at jeg selv tror på at det ikke indeholder nogle "farlige" ting.

Det er forresten en fin shop du har og en god niche du har fundet der - for det er helt klart svært at finde tøj og andre produkter til for tidligt fødte børn - går det godt med shopppen ? - nok kunder nok omsætning ?

Lone

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:43
Hej Lone

Min første indskydelse er, at du da selvfølgelig skal skrive historien om den gode virkning på børneeksem. Men så kom jeg til at tænke på, om man i det hele taget må det. Der er jo skrappe regler for, hvilken måde man må omtale produkter på. Det er måske værd at undersøge.

Det er en rigtig god niche med for tidligt fødte, og vi er meget glade for det vi laver. Om det går godt, tja det gør det egentlig når man tager i betragtning at vi kun har været i gang med at sælge i 10 måneder. Desværre er banken ikke helt så tålmodig som vi er, så der skal arbejdes lidt med dem. Så for at gøre dem tilfreds (og selvfølgelig også os selv), arbejder vi meget intensivt lige nu på at få flere kunder, også almindelige børnefamilier. Jeg udvider også med at holde foredrag om for tidligt fødte børn.

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)