Ikke for at klandrer voks (er selv kronraget, så benytter det af gode grunde ikke) men det jo ikke et produkt med stor reklamationsratio eller høje udbetalinger fra kunder. Så WaxOn er så seriøst som det behøver (mener nu heller ikke det er useriøst.). Så kan du jo åbne et søster site der hedder WaxOff som sælger shampoo til at fjerne det...
Bare en tanke - indtil man kender et site, så signalereret engelsksproget domæne "over the border". Jeg ville selv foretrække at handle med et dansk. Jeg tror, I fokuserer for meget på "aa". Jeg støtter desuden tidligere forslag om humor i slogan - ikke i domænet. Alt kan misforståes..
Jeg har sorteret i navnene, og er nu kommet frem til tre muligheder. Nedenunder er fordele og ulemper ved hvert navn, som jeg ser det:
1. WaxON - Fordele = Meget sjovt og det fanger sandsynligvis vores målgruppe. Ulempe = Navnet drejer i retning af, at webshoppen kun sælger voks.
2. Hairdude - Fordele = Vi kan uden problemer sælge alle hårprodukter. Lyder desuden meget professionelt. Ulempe = Fanger ikke lige så meget.
3. Topvoks - Fordele = Det er dansk og folk kan uden tvivl høre, at vi sælger hårvoks. Ulempe = Navnet drejer i retning af, at webshoppen kun sælger voks.
Dette var min mening. Nu vil jeg gerne høre jeres bud medfulgt af en god begrundelse.