HEJ alle!Jeg er studerende på NOEA i Aalborg, hvor jeg snart skal i gang med den afsluttende eksamen, hvorefter jeg kan kalde mig grafisk designteknolog. Jeg mangler i den forbindelse en samarbejdspartner, der har lyst til at få præsenteret noget grafisk arbejde og evt. bruge det gratis bagefter. Det kan være en ny virksomhed, der mangler en helt ny visuel identitet, eller en "gammel" virksomhed, der trænger til et redesign. Med visuel identitet mener jeg: logodesign, designmanuel, diverse tryksager såsom visitkort, flyers, brochurer, plakater, evt. design af hjemmeside og evt. emballagedesign. - Det må ikke kun være en internetbutik, da der skal indgå flere tryksager. - Det er helt perfekt, hvis du / I er "bosat" i Aalborg eller Nordjylland, men det er ikke et krav. - Der MÅ gerne indgå emballagedesign i den visuelle identitet på den ene eller anden måde, men det er ikke et krav. - Du / I skal være villige til at skrive under på en samarbejdsaftale, hvor virksomheden binder sig til at "indgå i et samarbejde med den studerende" og at jeg må "gøre brug af oplysninger vedr. virksomheden i forbindelse med eksamensprojektet og den mundtlige eksamen". Kontakt med på info@klysgaard.dk Mange hilsner Kathrine |
GRATIS grafisk arbejde - visuel identitet
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)