Hej Aminoer
Står du og skal bruge en udvikler til et nyt projekt, eller vedligeholdelse af et eksisterende?
Jeg er 22 år, studerende på Aalborg Universitet (civil ingeniør inden for software) og har en enkeltmandsvirksomhed. Jeg er igen på udkig efter nye kunder eller partnere, som søger en udvikler inden for mine kompetenceområder (helt eller delvist):
Kompetencer: · C#, PowerShell, VBScript og lidt Java · (T-)SQL, programmering (stored procedures, functions, triggers mm.) · Microsoft Entity Framework · Windows Forms · Web udvikling o ASP.NET, især det helt nye MVC framework, som jeg kraftigt kan anbefale o AJAX, JavaScript, jQuery ol. o XHTML Strict, CSS, cross-browser kompatibilitet · Database systemer o Microsoft SQL Server (2000-2008) o Microsoft Analysis Services o Microsoft Integration Services o Data warehousing o MySQL · System administration/opsætning o Windows Server 2005-2008 o IIS 6.0-7.0 o Microsoft SQL Server (2000-2008)
Falder dine krav helt eller delvist uden for mine kompetencer, så kontakt mig alligevel og lad os tage en snak om tingene. Kan jeg ikke hjælpe dig, så kan jeg måske henvise dig til en anden person.
Jeg håber at høre fra nogle af jer, og forhåbentlig få et godt samarbejde op og køre. Giv mig et kald eller send mig en mail, hvis du har spørgsmål eller blot vil høre mere.
Med venlig hilsen THJ Freelance v/ Tommy Holm Jakobsen
E-mail: tommy@holmjakobsen.dk Mobil: 2992 8715 |
.NET/database udvikler mm. søger kunder/partnere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)