Er det muligt at få/finde en 100% up-2-date liste over nye virksomheder i hhv. Danmark og Sverige? Jeg ved man kan i sverige - men ikke hvordan. Håber i kan hjælpe :) /Thomas |
Hej Thomas
Angående Danmark: www.cvr.dk
Er det muligt at få/finde en 100% up-2-date liste over nye virksomheder i hhv. Danmark og Sverige? Jeg ved man kan i sverige - men ikke hvordan. Håber i kan hjælpe :) /Thomas |
Hej Thomas Angående Danmark: www.cvr.dk |
Tak for det. Glemte helt at sige at jeg ikke er så glad for at skulle betale så store summer for informationerne. Jeg er nystartet og har firmaet som et projekt, ved siden af mit alm. arbejde. Jeg skulle trække informationer om virksomheder startet i 2006 i DK, hvilket ville koste mig over 40.000,- hvilket er ret meget når man er helt ny. Er det virkelig den eneste mulighed? /Thomas |
|
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
Hej Thomas en god ide ville være at bruge eksm. NNERHVERV.DK , der ligesom cvr holder styr på cvr-nr. etc. i DK. der er i 2006 indtil videre etableret 38.670 virksomheder, hvoraf ca. 50% er reetablererde/gendannede virksomheder i en eller anden form (enkeltmands der overgår til ex. ApS.). Et abonement koster est. kr. 5000,- eks. moms pro anno. Ring til TDC forlag der driver denne infobank (nnerhverv.dk) og få en pris..... De har en demo på siden man kan teste, dog uden konkrete data. Go'' vind Thomas |
Jeg skal heller ikke sende så mange breve ud/kontakte alle virksomhederne, men vil gerne f.eks. kontakte de 100 nyeste virksomheder inden for forskellige brancher, med mit produkt/tilbud. Jeg regner med at sender jeg til 100 burde jeg kunne få 5-10 nye kunder. Hvilke jeg ikke tjener ret meget på det første år, hvor kunden har mulighed for at afslutte sit abd. igen med f.eks. 3 måneders varsel. Derfor er jeg ikke interesseret i at bruge særlig mange penge, på disse informationer. Måske jeg bare skal kigge på krak og tage den den tunge vej - problemet er bare at her ser man ikke hvornår virksomheden er regget... Tak for input :) /Thomas |
Jeg er lidt nydgerrig... Hvad er det du tilbyder der er så godt at du regner med at 5-10% af dem du kontakter tager i mod tilbuddet? Umiddelbart synes jeg nemlig det lyder som en høj procentsats.. men det afhænger jo også utrolig meget af hvad det er... så det har altså frembragt min nysgerrighed. Igen alt efter hvad i nu tilbyder er det ikke sikkert at du får så meget ud af de nyeste 100 registrerede. Vi er så nye at vi ikke har en krone at gøre godt med endnu, ok det er måske så meget sagt, men vi overvejer hvert eneste udgift meget inden der "satses" penge :-) |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Hvis du ikke skal bruge 15.000 adressser, så kommer det vel heller ikke til at koste 40.000. Du skal vel ikke have alle adresser og så selv trække de ønskede ud men kun have leveret dem, du skal bruge. Tag en snak med CVR og se, hvad de kan tilbyde. |
Måske der er et flinkt callcenter her på Amino der kan sælge dig nogle numre/adresser til den pris (plus et mindre fee for at gøre det)? Du kunne jo starte med at købe 500 numre/adresser hvilket nok vil koste 1.500 kr. hvis callcentret er flinkt. Så har du numre/adresser nok til at kunne lave en test, og få en ide om hvad du kan/må betale for numre/adresser. Nu kender jeg ikke noget til dit produkt, men 5-10% hitrate på kold canvas er måske lidt optimistisk!? mvh Carsten |
Tak for info, det vil jeg se lidt på. En noget mere overkommelig pris tror jeg :) /Thomas |