Jeg har løbet ind i et problem med Google Analytics, som jeg håber der er en herinde der kan hjælpe med...
Når jeg går ind under "Indhold" hvor man skulle kunne se hvilke sider der er mest besøgt, kan jeg blot se root. Altså /
Under denne står alle mine besøg, men min side (en webshop) har selvfølgelig flere end denne ene side, og jeg ved at der har været besøgende inde under de andre sider. Jeg har den teori at det skyldes måden shoppen er sat op på. Som det er lige nu, ligger den nemlig således: www.domæne.dk/shop/. Når en besøgende så tilgår www.domæne.dk bliver der lavet en HTML redirect (0 sek), til mappen /shop/. Kan det passe at Analytics ikke kan finde ud af dette? Hvis ja, hvordan løser jeg det så? Kan det rettes i Analytics indstillingerne, eller hjælper det hvis jeg f.eks. laver et link i redirect-filen?
På forhånd tak for hjælpen!
Vh, Mads
P.S. Jeg har både søgt herinde, og på google, men synes ikke jeg har kunnet finde noget brugbart :(
Der er ikke noget forkert i at kalde den med en parameter, men her er index.php blevet til et foldernavn, og det er jeg ikke sikker på er godt. Så prøv enten at fjerne parameteren eller ret koden til
Jeg fandt problemet........ Eller fejlen... Havde lige misset et 1-tal sidst i analytics koden. Så føler man sig liiiidt dum - især fordi man har tjekket koden 117 gange.