Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den dybe tallerker er det ikke, men

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har som skrevet står ideen til at udvikle et produkt til internationale lufthavne over hele verden, Produktet findes idag i et meget forfinet udgave nogle enkle lufthavne, jeg har ideen til at tilbyde produktet til almindelige rejsende, da jeg har reserchet mig frem til at produktet i dag er for dyrt for den almindelige rejsende og at det eksisterende produkt derfor står meget lidt brugt i lufthavnene. 

Hvordan jeg kommer igang med at få installeret produktet i lufthavnene ved jeg ikke, og jeg søger her en partner/rådgiver, som kan hjælpe mig med at få samlet alle byggeklodserne

Ideen er at produktet senere skal bruges til Joint Venture. a la MacD, hvor vi vil tjene vores indtægt fra en procent del af omsætningen world wide

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:37

Hej Gert

Det lyder meget interessant og jeg vil rigtig gerne høre mere. Det kan være at jeg vil kunne hjælpe dig videre.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på troels@burnzone.dk eller på min mobil 27 84 75 05.

Med Venlig Hilsen
Troels K. Christensen

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 12:41

Hej Gert

Det lyder spændende.

Jeg har erfaring fra luftfartsbranchen, men jeg tror nu ikke jeg kan hjælpe dig - desværre, for jeg ville gerne! Smile

Men du skal vel "bare" igang med at reklamere for dit produkt. Find nogle "lufthavnskonferencer/-messer" eller kontakt lufthavnene direkte. Måske vil CPH være interesseret i dit produkt som en del af CPH Swift.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)